Když se stal Půta hejtmanem, tak se začalo za reklamu utrácet ještě více. Pokud se Půty někdo na vyhozené miliony zeptá, tak je schopen to veřejně zapírat. Nicméně - současné vedení kraje ,,vysálo" z veřejných peněz na svoji reklamu od roku 2013 do roku 2019 celkem 82,2 milionu korun. Jen za rok 2019 to byla částka ve výši 14,8 milionu Kč.
Současné vedení Libereckého kraje sice disponuje tikovým oddělením v rámci úřadu - ale zároveň si najalo agenturu, která se stará o mediální obraz starostů.
Nedivme se, že mainstreamová média jsou ke starostům přítulná. Za takové peníze se negativní - respektive pravdivé články o současné práci SLK psát nikdy nebudou.
Média přehlížejí i pracovní nasazení současného poslance zvoleného z řad SLK/STAN za Liberecký kraj. Poslanec Petr Pávek má účast na hlasování v Poslanecké sněmovně jen na 50,6%. Pokud by se jednalo o poslance z řad KSČM , tak by se vedla mediální štvanice, že poslanec nepracuje a nechodí do práce. Nkdo by se neohlížel na důvody jeho nepřítomnosti při hlasování.U pana Pávka však tomu dobře placená média raději nevěnují pozornost.