ProfileTopCardGraphDescription

Průměrná známka je 1,11. Vyberte Vaši známku.

-3 -2 -1 0 1 2 3 4 5

( -3 je nejhorší známka / +5 je nejlepší známka )

24.02.2017 2:59:55

Otevřený dopis předsedovi rady ČTÚ

Otevřený dopis předsedovi rady ČTÚ

Předseda rady ČTÚ Ing. Mgr. Jaromír Novák Sokolovská 219 22502 Praha 9 Otevřený dopis – výzva k odstoupení.

 Po půl roce jsem od vás obdržel ve dvou dnech dva dopisy, jako odpověď na mé odvolání, ve kterých na jedenácti (!) stranách, plných slov a paragrafů, za které se schováváte, jste se postavil za neomaleného a drzého operátora O 2, opsal jeho tvrzení, aniž by jste vůbec zkoumal pravdivost jeho tvrzení !

Pane předsedo, nečekejte, až budete také odvolán, jako min. Mládek a odstupte sám !!!

  V mém příběhu je mnoho indicií, že jste spřažen s operátory, možná jimi i úkolován, placen.

Proč to tvrdím ? Ve druhém dopise jste “zrušil“ nezákonný požadavek ČTÚ, kterým mě byl vyměřen, v rozporu se zákonem, správní poplatek ve výši 2.000,-Kč, namísto 200,-Kč, jak citovaný § a odst. spr. řádu uvádí. Omluva žádná - vysvětlení žádné. Vám je jedno, že jste mne vyděsili, když jste za obhajobu mé pětistovky, o ni zhruba na začátku šlo, chtěli 10x tolik, než uvádí zákon ve vámi citovaném § a odst.?? Samozřejmě ve mně zůstává přesvědčení, že to byl pokus odradit mne od stížnosti a tedy stranění O2 – proč asi ?? Ono to i vyplývá z celých obou vašich dopisů…

Ale vzápětí následuje mnohoslovná schovávačka za paragrafy, že jsem se snad dobře nevyjádřil, co vlastně chci – ačkoli to jistě dobře víte !!! Opět kličkujete a děláte ze mne nesvéprávného. V prvním dopise mi dokonce píšete, jaký jsem hlupák, že nestuduji zákony – hlavně zákon o telekomunikacích a občanský zákoník. Ale nic o tom, jaký důkaz vám O 2 pro své tvrzení předložil!

Jestliže reklamuji vyúčtování proto, že mi byla bez řádného oznámení, natož případné dohody, změněna, zdražena 5x cena pevné linky, která je podstatnou náležitostí smlouvy a že tedy trvám na původně dohodnuté ceně, požaduji její okamžité vypnutí a zrušení této služby a napíšu, že reklamuji zaslané vyúčtování i případné budoucí vyúčtování v ceně nedohodnuté, tak nevím, co je na tom neurčitého….

  Máte v něčem pravdu – jen jsem používal telefon, vámi zmíněné zákony nestudoval (ukažte mi nějakého obyčejného zákazníka, který je kvůli telefonování studuje !! ) a nenapadlo mne, že monopolní firma může jen vymýšlet podvody na zákazníky, chovat se jako šmejdi a zákony zneužívat k jejich okrádání, za účelem zvýšení svého zisku. Dost mých známých dopadlo stejně, jako já ! Většina zákazníků raději zaplatí, co mu zloději vyúčtují a případně odejdou k jinému operátorovi, opakuje se tu ale to stejné, podobné, jen u jiného operátora..

   Ale já, protože jsem celý život zvyklý, že co řeknu, za tím si stojím, tedy O 2 už nic nezaplatím - co jsme si dohodli, jsem uhradil, nic jim nedlužím ! Doufám, že soud vše posoudí spravedlivě a ne jako vy. Naopak, budu požadovat nejen úhradu nákladů, spojených s korespondencí, cestováním – ale taky odpojení internetu, psychickou újmu, nemalé stresy.

Pro nezasvěcené uvádím, že je to martyrium a román, trvající už téměř rok !

Když jsem v r.2014 chtěl zrušit pevnou linku, kterou jsem měl víc než 25 let, paní z O 2 mě do telefonu přesvědčila, abych si ji nechal, jen za 60,-Kč – 300 volných minut do sítí O 2 a SMS vám přijde vyúčtování. Míval jsem z ní 5-6 krátkých hovorů, SMS fungovaly, když jsem měl vyšší fa (třeba když jsem volal na mobil O 2 – netušil jsem, že se volné minuty na mobil O 2 nevztahují…), zjistil jsem si na Moje O 2, o co jde, Platil jsem včas, pravidelně. Nikdy jsem O 2 žádné jejich podmínky, týkající se pevné linky, nepodepsal.

Vloni 17.3, ve čtvrtek, jsem si v jiném místě nechal zřídit od O 2 nový internet a v neděli 20.3 mi přišla SMS - místo obvyklých 470 kaček (pevná+internet) na 657 Kč. Otevřu fakturu, nechápu proč – 5 hovorů za nula Kč. Volám operátora – ve faktuře za leden, na druhé straně, jsme vám oznámili “změnu tarifu“, rozumím dobře – změnu ceny - ze 60ti na 300 Kč !! Ale já to nežádal !!

   To mne tak vytočilo, že jsem napsal dopis vedení O 2, jak to zachází se zákazníky, že s tím nesouhlasím a popadl jsem modem v novém místě a jel druhý den 80 km do HK, nejbližší kanceláře O 2, zde jsem vedoucí kanceláře O 2 odevzdal modem, zrušil internet a předal dopis vedení firmy. Dodnes odpověď nula. Ale večer už jsem měl doma v mailu (hle – oznámit změnu ceny mailem nešlo, ani poslat SMS…to jen podvodně ukryli do faktury) zamítnutí mé reklamace ! Odvolání pochopitelně vedoucí reklamačního odd. také zamítl. Ten podvod měli předem připraven.

  Ihned jsem oslovil ČTÚ – ne, oni si počínali dle zákona. Dopisovali jsme si - nepočínali !!! Smlouvu na pevnou linku jsem s nimi dohodl po telefonu, také takto mi ji měli změnit !

Napište tedy dop. dopis, musíte zaplatit 100,- Kč správní poplatek. Učinil jsem, sepsal a poslal, na výzvu k úhradě zaplatil požadovanou stovku.

  Za týden mi přišla výzva zaplatit správní poplatek 2.000 ! korun českých. Napsal jsem, že je to nehoráznost a že mne chtějí odradit od stížnosti, evidentně straní O 2.

  Počátkem července mě došlo zamítnutí od ČTÚ – že jsem si vybral elektronické vyúčtování a oni mi to v něm oznámili. Prakticky to samé, co mi psalo O 2. Nic nepomohlo, že tvrdím, že nikoli, nevybral - dohodl jsem se po telefonu, platím na základě zaslané SMS a k tomu fakturu nepotřebuji. A faktura (“vyúčtování“) není dopisní papír, cena je podstatná náležitost smlouvy a faktura slouží jen k vyúčtování služby – nikoli ke změně smlouvy. Ke změně musí být dva !!! A ještě oznámení nazvané “Upozornění“ !! skryjí tak, aby to bylo lehce k přehlédnutí, jako šmejdi - drobným písmem, na druhé straně faktury….

Odvolal jsem se hned k předsedovi rady a - čekal na odpověď až do letošního února.

V mnohastránkovém dopise je to podstatné – můj rozklad se zamítá , odůvodnění opsáno od O 2 !

Ani slovo o doložení důkazů protistrany, O 2, o jejich tvrzení.

  Mezi tím mi operátor 0 2 vyúčtoval předčasné vypnutí internetu a modem 1.573 Kč, který jsem řádně vrátil a to i přesto, že jsem internet v novém místě zrušil v zákonné lhůtě 14 dnů, sprosťáci. (vrátil jsem po 4 dnech od zřízení !!!) Nezaplatil jsem jim to, samozřejmě..

Protože trvám na svém, platil jsem oproti účtovaným částkám pouze dohodnuté ceny, 470 Kč, po odpojení pevné linky ne okamžité, ale až v květnu ! 410 jen internet. Nikoli jimi nadiktované částky. Vyčíslovali nedoplatky, k tomu upomínky, i dvě v měsíci, zaslané jen občas mailem – jednu za 181,50. Poslali dvě faktury jakési vymahačské firmě, se kterou nemám žádný vztah, ta mi vyhrožuje dodnes., ať zaplatím, jinak že prý mě to bude stát 15 tisíc…

  Potom mi v trvalém bydlišti vypnuli 25.7.16 internet, který jsem řádně platil !! Musel jsem si zařídit jiný internet, nejen kvůli internetbance…

  Ihned jsem opět napsal 30.7 vedení O 2 - že to považuji za ukončení vztahu. Dělají mrtvého brouka a dál mi posílají měsíční faktury, za vypnutý internet a hned také v každé faktuře upomínku, celkem  590 Kč měsíčně - aby narostla cena. Ta se dnes dle nich už blíží k 5.000,- Kč !!!!

Nic té sprosté firmě nezaplatím !!!

Ani se nedivím, že tu lidi zešílí, střílí se, či skáčou z oken… Zloději tu mají pré, pane předsedo !

Také díky vám, díky vaší “nestranosti“ a liknavosti !!!

V Jilemnici 24.února 2016                                                                        Eduard Seibert

                                                                                                                Důchodce, ZTP           

Profily ParlamentníListy.cz jsou kontaktní názorovou platformou mezi politiky, institucemi, politickými stranami a voliči. Názory publikované v této platformě nelze ztotožňovat s postoji vydavatele a redakce ParlamentníListy.cz. Pro zveřejňování příspěvků v této platformě platí Etický kodex vkládání příspěvků a Všeobecné podmínky používání služby ParlamentníListy.cz.
Diskuse obsahuje 0 příspěvků Vstoupit do diskuse Komentovat článek Tisknout
reklama