občan - vlastenec - obránce vlasti je a bude stále rozhodující "parametr" obranyschopnosti a suverenity svého národa!
Nic, mimo nezájmu a politické odvahy nebrání (a již minimálně 7 let nebránilo), aby se naše vlast stala skutečně bezpečnější a krizi-vzdorná....
Jsem "uctívači" pána prstenu neustále ironizován otázkami ...a co jste dělal jako poslanec, a co byste jako dělal Vy...
tak tedy - podle mého názoru a s přihlédnutím k aktuální "inventuře" schopnosti země čelit krizovým situacím v přímém přenosu navrhuji - pro úplnost jsem v podstatě a mimo jiné navrhoval i jako poslanec v letech 2013-2017- sám jako "kůl v plotě" i proti nejmocnějšímu muži v mé zemi, navrhuji:
- "Inovovat" bezpečnostní politiku státu,
- Obnovit Civilní obranu,
- Obnovit Svaz brannosti,
- Obnovit Branou výchovu - přípravu obyvatel na krizové situace,
- Institucionalizovat dobrovolníky - domomobranu - síly územní obrany,
- Obnovit vojenskou prezenční službu v délce 3-6 měsíců,
vycvičit (služební kynologie, jízdní hlídky) a vybavit (drony,
elektromagnetické kabely, pozorovací balóny....) kapacity k ochraně hranice - i
"zelené hranice",
- Obnovit základní výrobní kapacity v soběstačnosti ČR (potraviny, léky, ochranné prostředky...),
- Obnovit statut podniků "zvláštního určení" a podpořit je ze státního rozpočtu,
- Novelizovat legislativu týkající se většího propojení Obrany a IZS ...,
- vybudovat Integrované výcvikové centrum pro všechny státní i nestátní kapacity
- novelizovat legislativu týkající se Soukromých bezpečnostních služeb jako součásti celého bezpečnostního systému
- Novelizovat legislativu týkající se krizového řízení,
-provést inventuru obranné a bezpečnostní legislativy a na jejím základě na jedné straně zrušit přežité normy, duplicity, na straně druhé doplnit evidentně chybějící legislativní normy
- ihned zahájit přípravu budoucích pedagogů na výuku Vlastenectví a Branné výchovy (včetně kybernetické bezpečnosti atd.) - pozn." teprve za cca 6 let budeme mít první učitele kteří budou schopni předmět vyučovat v potřebné kvalitě a jednotným způsobem v celé zemi
- na dobu, než budou učitelé k dispozic, definovat překlenovací období - mám připravený projekt, který by za cca 75 milionů zajistil výuku předmětu na všech 5 500 školách v ČR za rok - nikoliv jako POKOS 60 škol za rok, Por informaci - tyto náklady představuji pouze 0,1% pouze z nákladů na pořízení 12 nových vrtulníků a 55 ks BVP!
- zajistit jednotná akreditaci v celé ČR pro všechny vysoké školy na tento předmět (tuto akreditaci mám s kolegy k již dispozici) pro vzdělávání budoucích pedagogů branné výchovy,
- během dvou let lze připravit legislativní, prostorové, personální a ekonomické podmínky pro následné zahájen prvních 3-6 měsíčních turnusů prezenční přípravy (služby) na obranu a krizové situace,
- totéž pro obnovení vzdělávání vysokošloláků v průběhu vysokoškolského studia modernizovanou formou kdysi praktikovaných Vojenských kateder při vysokých školách (pouze jako jako model)
- NEMUSÍ SE VAŘIT "Z VODY" - máme znalosti a informace o funkčním modelu USA - Národní garda, Švýcarska, Izraele, Polska a samozřejmě i obdobné přípravu obyvatel v Ruské federaci....
.....kdybych byl býval poslanec, určitě toto prosazoval nadále "proti všem", pokud bych získal důvěru voličů jako senátor, budu dělat totéž,
pokud nebudu ....nevím ...z ulice, bez ekonomického a provozního zázemí se toho skutečně moc udělat nedá - a aby bylo úplně jasno, jde mi o práci, nikoliv o nějakou politickou pozlátkovou funkci/trafiku
Vím proč, vím jak a také vím s kým....
Rozum a srdce