obec Holohlavy leží na frekventované silnici I.třídy č. 33 mezi Hradcem Králové a Jaroměří. Právě hluk z dopravy přiměl občany, které zastupoval Josef Nosek, aby se 15. května 2009 obrátili dopisem s žádostí o informaci o hladině hluku, vibrací a prašnosti z dopravy na ŘSD, správa Hradec Králové. Neobdržel však vůbec žádnou reakci a neobdržel žádnou reakci ani na stížnost o měsíc později. Ani vyřízeno, ani odmítnuto, prostě nic.
Rovněž dopis-stížnost, který jmenovaný odeslal na Ministerstvo dopravy 18. ledna 2010 dopadl stejně, nejspíš skončil také v koši. Občanům tedy nezbylo než podat žalobu podle zákona č. 106/1999 o svobodném přístupu k informacím. Výdaje a energie spojené se soudním projednáváním jsou absolutně zbytečné a koneckonců i tyhle peníze ve státním rozpočtu mají svůj původ ve vybraných daních.
Jménem těchto lidí žádám o sdělení, z jakých důvodů pracovníci Vaší podřízené organizace i Ministerstva dopravy ignorují dopisy občanů a jednají tak, že je třeba ŘSD žalovat, aby se dostali k informacím, na které mají nárok už od ledna 2000.
Dále žádám o sdělení, jaká opatření hodláte přijmout, aby se Vaši podřízení už dále nechovali k občanům, z jejichž daní jsou živi, jako ke vzduchu.
Nesmíte se proto divit, že holohlavští občané žádají, aby byl vyměněn vedoucí hradecké správy ŘSD a protože nemají partnera, sami laicky navrhují, aby byla zbudována kruhová křižovatka na okraji obce, vyměněna okna za neprůzvučná, postaveny protihlukové stěny, omezena rychlost atd .
Pro dokreslení celého problému chci říci, že řešením problémů lidí žijících podél celé přetížené komunikace E67 mezi Hradcem Králové a hranicí s Polskem je výstavba D11. Pomohla by výstavba D11 i po více částech, po připravených úsecích, z obou směrů .
v Hradci Králové 18. 3. 2010
Rovněž dopis-stížnost, který jmenovaný odeslal na Ministerstvo dopravy 18. ledna 2010 dopadl stejně, nejspíš skončil také v koši. Občanům tedy nezbylo než podat žalobu podle zákona č. 106/1999 o svobodném přístupu k informacím. Výdaje a energie spojené se soudním projednáváním jsou absolutně zbytečné a koneckonců i tyhle peníze ve státním rozpočtu mají svůj původ ve vybraných daních.
Jménem těchto lidí žádám o sdělení, z jakých důvodů pracovníci Vaší podřízené organizace i Ministerstva dopravy ignorují dopisy občanů a jednají tak, že je třeba ŘSD žalovat, aby se dostali k informacím, na které mají nárok už od ledna 2000.
Dále žádám o sdělení, jaká opatření hodláte přijmout, aby se Vaši podřízení už dále nechovali k občanům, z jejichž daní jsou živi, jako ke vzduchu.
Nesmíte se proto divit, že holohlavští občané žádají, aby byl vyměněn vedoucí hradecké správy ŘSD a protože nemají partnera, sami laicky navrhují, aby byla zbudována kruhová křižovatka na okraji obce, vyměněna okna za neprůzvučná, postaveny protihlukové stěny, omezena rychlost atd .
Pro dokreslení celého problému chci říci, že řešením problémů lidí žijících podél celé přetížené komunikace E67 mezi Hradcem Králové a hranicí s Polskem je výstavba D11. Pomohla by výstavba D11 i po více částech, po připravených úsecích, z obou směrů .
v Hradci Králové 18. 3. 2010