Babišova a s nimi spřátelená média, včetně České televize, již před drahným časem zpozorovala nejen její neschopnost cokoli řídit, ale také se vyjadřovat k jakékoli odborněji zaměřené otázce. "Nezávislým" médiím je jasné, že se jedná o osobu veskrze nekompetentní, a proto je nejlepší ji veřejnosti vůbec neukazovat.
Teď, po delším čase, vyšla primátorka z ilegality, aby s vlídnou tváří a s úsměvem vladaře přijala jakousi petici pražských taxikářů. Petice je jistě zajímavá pro šest set pod ní podepsaných taxikářů, ale galaxiální důležitost zajisté nemá.
Mě by ale, jako bývalého člena pražského zastupitelstva (v letech 1990 – 2005) a bývalého náměstka primátora pro oblast financí (1998 – 2004), zajímalo, jak je po finanční a technické stránce (výkupy pozemků, příprava projektů apod.) zajištěna výstavba trasy D metra (odkud kam pojede, kolik to bude stát a kdo to zaplatí). A také, jak proběhne dokončení závěrečné části vnitřního okruhu (kolik to bude stát a kdo to zaplatí).
Zanedlouho uplyne rok od voleb, po kterých se A. Krnáčová (její předchůdce Hudeček byl ještě tragičtější primátor) stala smutnou shodou okolností primátorkou, ale o těchto dvou stavbách města ještě není nic známo…