26.05.2015 7:33:00
Czechtourism jako filiálka Agrofertu
Když se na konci minulého roku objevila v médiích stručná zpráva, že po jedenácti úspěšných letech opouští z iniciativy ministryně pro místní rozvoj K. Šlechtové vedení vládní agentury Czechtourismu Ing. Rostislav Vondruška, málokdo si toho povšiml.
Ve vlastních, Babišových médiích, ani ve spřátelených médiích se mnoho o
Vondruškově odchodu nepsalo, i když tento muž v čele vládní agentury
vydržel dlouhá léta a pracoval velmi kvalitně. A zdá se, že soustředěné
úsilí této agentury se podepisuje i na letošních nárůstech počtů do země
přijíždějících turistů (a to i přes očekávaný pokles turistů z Ruska).
Důvody Vondruškova odchodu se tehdy nikdo neobtěžoval uvést. Prostě
žádné nebyly… Až teď vidíme, o co šlo.
V médiích se nyní objevila velmi krátká zpráva, že vítězem veřejné
zakázky na nákup mediálního prostoru v rozhlase pro agenturu
Czechtourism za 5,4 mil. Kč se stala společnost Lin, která patří do
mediální divize Agrofertu.
Nechápu, proč si mediální prostor nezajistí Czechtourism sám. Asi by to
vyšlo levněji. Ale to by Lin neměla kšeft, že…? A naopak chápu, že R.
Vondrušku u svého vítězství v tendru na zajištění mediálního prostoru v
rozhlase A. Babiš opravdu mít nechtěl. Možná, že by k tendru pak ani
nedošlo.