Hlavní bookmaker Fortuny: "Babišův tweet byl rozhodujícím pro spoustu sázejících. Hodinu po zveřejnění jsme zaznamenali nápor tisíců nových registrací klientů 40 let a víc, kteří sázeli sumy od pět set až po desítky tisíc korun. V součtu tito noví klienti prosázeli miliony korun."!?
Takže ano, panu Havlíčkovi lze jednoznačně říci, že tisíce lidí reagovaly na Babišův tweet a vsadily si. Přičemž i experti se vyjadřují, že už v té době věděl Babišův tým, že šance na vítězství je minimální. Tedy Andrej Babiš je vědomě v rámci svého marketingu zblbnul a oklamal. A lze tedy oprávněně říci, že někteří z těch sázejících mají nyní finanční problémy, protože uvěřili, že vydělají 12krát tolik.
Ano, můžeme si říkat, že ti lidé jsou hloupí, naivní či důvěřiví a je to jejich blbost. Ale když i poslanec za ANO pár dní před druhým kolem voleb nadšeně psal, že Babišova energie nabírá na síle, protože kurz na Babiše roste (což ale znamená, že šance na vítězství naopak klesá), a tedy prokazatelně nerozuměl tomu, jak fungují sázky, tak u méně vzdělaného člověka lze zcela chápat, že svému favoritovi tu šanci na výhru dvanáctinásobku uvěřili. A celé to tedy od týmu Andreje Babiše byla, jak dnes na Primě řekl Ivan Bartoš, velká špatná.