Součástí proto měl být zvedací mechanismus. Přes 800 milionů korun z
celkové částky rekonstrukce pokryla evropská dotace. Na most se těšili
nejen loďaři, ale také občané, kteří se na tento unikát chtěli podívat
především v době, kdy se most zvedne a lodě vysoké i přes pět metrů pod
ním bez problémů proplují. Jenže v České republice je asi opravdu možné
všechno. Most sice stojí, je rozhodně hezký, má však podstatnou vadu na
kráse – nezvedá se. Někteří hovoří o šlendriánu, druzí o neumětelství
stavařů a já jsem zvědavá, jak ministr dopravy a s ním i Ředitelství
vodních cest vysvětlí, kde utopili tuto nezanedbatelnou evropskou
dotaci.
Ing. Miloslava Vostrá, místopředsedkyně ÚV KSČM poslankyně PSP ČR
03.04.2014 13:23:24
Chybička se vloudila
Oprava železničního mostu v Kolíně dospěla k závěru. Rekonstrukce za více než jednu miliardu měla umožnit, aby pod mostem mohly proplouvat i vysoké lodě.
Profily ParlamentníListy.cz jsou kontaktní názorovou platformou mezi politiky, institucemi, politickými stranami a voliči. Názory publikované v této platformě nelze ztotožňovat s postoji vydavatele a redakce ParlamentníListy.cz. Pro zveřejňování příspěvků v této platformě platí Etický kodex vkládání příspěvků a Všeobecné podmínky používání služby ParlamentníListy.cz.
Diskuse obsahuje
0 příspěvků Vstoupit do diskuse
Komentovat článek
Tisknout