„Hlavní město Praha ani já osobně se nebudeme nijak podílet na marketingové kampani přímého konkurenta Pražské plynárenské, a.s., vedené prostřednictvím deníku Blesk, se kterým je tento majetkově propojen. Podle mých informací se Pražské plynárenské daří získávat nové zákazníky, z čehož je konkurence logicky nervózní, a proto se uchyluje k takovýmto metodám konkurenčního boje. Rád touto cestou vysvětlím např. nepravdivé tvrzení, které deník Blesk na svých stránkách uvádí. Částka 81 milionů korun, které si mělo údajně vedení Pražské plynárenské rozdělit „na odměnách“, jsou celoroční mzdové náklady vynaložené nejen na ředitele, statutární orgány, a dozorčí radu, ale i na zaměstnance - a to včetně odstupného za ty zaměstnance, kteří v průběhu daného období odešli. Ohledně informací týkajících se snížen cen zemního plynu pro zákazníky Pražské plynárenské si dovoluji odkázat na vydanou tiskovou zprávu.
Rád bych také podotkl, že jsem byl v pondělí kontaktován redaktorem Richardem Veselým s několika otázkami, ovšem na kvalifikované odpovědi jsem nedostal potřebné množství času. Odpověděl jsem tedy, jak bylo v mých silách, ovšem tento přístup mě vede k přesvědčení, že se vlastně moje odpověď ani nečekala, a že jde skutečně pouze o předem připravenou marketingovou kampaň konkurence Pražské plynárenské. Jak jsem již uvedl, na ní se nijak podílet nebudu.“