Linka Brno-Eindhoven-Brno byla do letového řádu Letiště Brno zavedena v prosinci 2011, létala dvakrát týdně Airbusem A320 s kapacitou 180 míst a byla stabilně dobře vytížená. Mnoho cestujících z Brna ji využívalo k cestám do blízkého Amsterdamu, ale i Bruselu, Düsseldorfu nebo Kolína nad Rýnem.
„Respektuji to jako rozhodnutí soukromé společnosti, která má pro tento krok své důvody. Ale zrušení linky, která funguje již šest let a v poslední době měla osmdesátiprocentní obsazenost, je pro mne nepochopitelné. Přesto společnost za její další udržení požadovala od kraje a města finanční podporu. Opakovaně jsme žádali o ekonomické opodstatnění takového požadavku, o konkrétní kalkulace, ale ty nám Wizz Air nikdy neposkytl. Máme zprávy, že podobný postup praktikuje Wizz Air i při jednání s jinými evropskými letišti. Budeme podporovat rozvoj leteckého spojení Brna a Jihomoravského kraje, ale nehodláme platit za zavedené spoje. V současnosti pracujeme na smysluplné náhradě za tuto zrušenou linku. Taková náhrada není ani snadná ani rychlá, takže jako dočasné řešení chceme vytvořit lepší nabídku na lety do Amsterdamu, Bruselu nebo Düsseldorfu s přestupem v Mnichově ve spolupráci se společností BMI. Současně také vytváříme ucelenější plán a dlouhodobou koncepci rozvoje leteckého spojení z Brna do hlavních evropských destinací a jednáme s dopravci, kteří pro skutečné a dlouhodobé partnerství připadají v úvahu,“ řekl hejtman JMK Bohumil Šimek.