JUDr. Vít Bárta

  • VV
ProfileTopCardGraphDescription

Průměrná známka je 1,32. Vyberte Vaši známku.

-3 -2 -1 0 1 2 3 4 5

( -3 je nejhorší známka / +5 je nejlepší známka )

Dotaz

31.10.2012 17:47:34 - J.Stamberk

Dobrý den

Nejde o dotaz z mé hlavy, ale zajímala by mě odpověď, za kterou předem děkuji. ,,Jak je možné, že několik po sobě jdoucích ministrů dopravy s naprostou vážností vydalo prohlášení, že se zahajuje oprava a modernizace dálnice D1, a ani jednou se tato informace nezakládala na pravdě? Není tomu tak dávno, co opravu zahajoval ministr Slamečka z Fischerovy vlády, nejzazší termín opravy ministra Bárty byl březen 2011, nynější ministr dopravy Dobeš sliboval jaro 2012 a najednou se ukazuje, že ve slibovaných časových horizontech nebylo reálné realizovat ani výběrová řízení a stavební povolení.“ děkuji

Zajímá Vás také odpověď na tento dotaz? Podpořte dotaz tlačítkem níže a my Vám odpověď zašleme na e-mail. Nicky uživatelů, které zajímá odpověď budou zobrazeny níže.

Prozatím dotaz nikdo nepodpořil. Buďte první! .)

Odpověď

05.11.2012 15:47:36 - JUDr. Vít Bárta
Provázání velkých firem a "velkých úředníků" ministerstva
dopravy je neskutečné a jen co jsem ty vazby narušil, přestal jsem být
ministrem dopravy. Pan ministr Dobeš to vše dnes úspěšně zpětně
nastoluje a tak se není co divit, že modernizace D1 stoji. Pokud to
chcete konkrétně, celá zadávací dokumentace modernizace D1 byla
předložena v únoru na ministerstvu ke schválení a pan ministr ji
osobně schválil a taky podepsal. Podepsané tisky jsou k nahlédnutí.
Následně se pan ministr opět rozmyslel a nechal celou dokumentaci
přepracovat, zřejmě po "konzultaci" s velkou pětkou stavebních firem.
Důvod za tímto chováním ministra nechť si každý domysli sám, tak co
tak, výsledkem je, že z hlavního dálničního tahu země se úspěšně stává
tankodrom.