I když mohou být kritici nějakého projektu často nejhlasitější, v tomto případě byli v naprosté menšině. Nenechávejme se tedy oklamat dojmy.
Podle průzkumu veřejného mínění od nezávislé společnosti NMS Market Research Czech má naše kampaň proti obtěžování v MHD jednoznačně pozitivní ohlasy. 66 % lidí, kteří jsou s kampaní seznámeni, ji považují za užitečnou. Ještě užitečnější přijde ženám (79 %) a příslušníkům generace Z (93 %), což jsou lidé narození v novém miléniu.
Při čtení těchto dat se nabízí jednoduché vysvětlení. Právě ženy čelí obtěžování nejvíce, takže se jich téma kampaně nejvíc dotýkalo. Generace Z je zase vnímavější k férovému zacházení.
Takže, dobrá práce, Konsent a Pražská integrovaná doprava!
Za kampaň v hodnotě 65 000 Kč jste dokázali udělat kampaň s celorepublikovým dosahem, která oslovila každého pátého obyvatele naší země. A od většiny z nás máte uznání!
Zpráva k průzkumu ZDE.