reklama

Marek Vokšay

  • ČSSD
  • mimo zastupitelskou funkci
ProfileTopCardGraphDescription

Průměrná známka je 1,04. Vyberte Vaši známku.

-3 -2 -1 0 1 2 3 4 5

( -3 je nejhorší známka / +5 je nejlepší známka )

15.07.2010 11:21:12

Zrušte "Děti Země" , nebo je donuťte bydlet ve Velemíně.

Zrušte "Děti Země" , nebo je donuťte bydlet ve Velemíně.

Nikdy jsem nebyl nakloněn ekoteroristickým praktikám Zelených radikálů. To co prostřednictvím svého brněnského šéfíka pana Patrika předvádí rádobyekologické sdružení "Děti Země" je již skutečně naprostá a čistá demagogie a mystifikace.

Děti Země provádějí v podstatě antiekologickou činnost, která jde přímo proti proklamované činnosti tohoto sdružení pseudoekologů, jelikož místo ochrany přírody způsobují svými obstrukcemi a sdržováním dostavby dálnice D8 přímé poškozování přírody, poškozování majetku a zdraví občanů a zvětšují znečišťování ovzduší.

Shrňme si fakta:

Dálnice D8 měla umožnit propojení Prahy a Drážďan. K dostavění chybí poslední úsek "Lovosice-Řehlovice". Jelikož tento poslední úsek není dostavěn, účastníci silničního provozu jsou nuceni používat dvě objízdné trasy : 1) silnice kolem Labe, která se díky tomu stala "silnicí Smrti" na níž je evidována jedna z největších nehodovostí v ČR. Na to, že jde o úsek 20 km je to opravdu děsivá vizitka. ; 2) druhá varianta je okresní silnice vedoucí přímo skrz malé obce, kde nejhorší situace je v i Velemín. Tou díky pseudoekologům a ekoteroristům typu páně Patrika projíždějí stovky a tisíce kamionů a dalších vozidel denně, takže dochází k poškozování hlavní komunikace v obci, poškozeny vlivem průjezdu těžké dopravní techniky je jasně patrná na domech u silnice, na kterých jsou patrné praskliny, a jelikož je Velemín situován do kopcovitého terénu, určitě si dovedete představit, co s ovzduším v obci dělají plně naložené kamiony , které musí v obci řadit na nejnižší převodové stupně a redukce.

Jak vidno- "Děti Země" rozhodně příroda a ekologie nezajímá. Kdyby ano, dávno by uznaly, že dokončená dálnice, která by zachránila hezkých pár lidských životů, umožnila propálit daleko méně PHM, protože by vozidla nemusela šplhat v kopcích kolem Velemína, a v neposlední řadě by se zabránilo dalšímu ničení majetku a zdraví občanů Velemína a dalších obcí v podobné situaci. Nic z tohoto ale "Děti Země" a jejich šéf pan Ptrik není schopen a ochoten akceptovat. Ze své kanceláře v Brně má tu drzost rozhodovat o tom, že lidé ve Velemíně a v Severočeském kraji budou nadále doplácet na jeho egoistické a bůhvíkým placené chování, kterým brání dokončení jednoho z hlavních severočeských dopravních koridorů.

Na základě chování pana Patrika, Dětí Země  a dalších organizací, kterým jsou přednější jejich zájmy před paradoxně jimi oficiálně proklamovanými cíli, bych byl pro okamžitou úpravu stavebního zákona, protože považuji za fatálně nemožný a nefunkční stav, kdy jakákoli organizace, která se prohlásí za "ekologicko-aktivististickou může naprosto beztrestně brzdit tak důležitou stavbu a dokonce způsobí pozastavení finanční dotace od EU na takovou stavbu. Stále znovu a znovu se ukazuje, že "Zelení" a na ně navázané údajně ekologické organizace dávno v mnoha případech opustili cestu ekologie, a místo nich se snaží o získání politického vlivu za každou cenu, o spuštění kontroverzních aktivit jako přimíchávání biosložek do PHM ( o kterém je již známo, že výroba biosložek je méně ekologická než ježdění na PHM bez příměsí ) atd. a podobně .

Zajímavé je, že pan Patrik se ještě nikdy s občany Velemína nesetkal tváří v tvář, aby jim vysvětlil, že je vlastně nedostavěná dálnice a stovky či tisíce aut denně projíždějících jejich obcí jen a pouze k jejich dobru. Dovedu si v pastelových barvách představit, jak by na takovém setkání dopadl a jak by vypadal.


Profily ParlamentníListy.cz jsou kontaktní názorovou platformou mezi politiky, institucemi, politickými stranami a voliči. Názory publikované v této platformě nelze ztotožňovat s postoji vydavatele a redakce ParlamentníListy.cz. Pro zveřejňování příspěvků v této platformě platí Etický kodex vkládání příspěvků a Všeobecné podmínky používání služby ParlamentníListy.cz.
Diskuse obsahuje 2 příspěvků Vstoupit do diskuse Komentovat článek Tisknout
reklama
reklama