Otázkou zůstává, zda výše trestu nebyla ovlivněna tím, že obětí se
stala transgender dívka a to, že se značná část společnosti dívá na transgender
osoby nepříliš pozitivně, což je mimo jiné vyvoláno i tím, jak transgender
ženy, které se narodily jako muži ve sportovních kláních porážejí své ženské soupeřky
(což osobně považuji za nefér). Ale to je na samostatné téma. Ale k tématu:
v Británii je trestní odpovědnost od 10 let.
Británie přistupuje k vraždám páchaným mladistvými stejně
dlouhodobě. Jedenašedesátiletou učitelku ubodal v dubnu 2014 přímo při
vyučování v Leedsu ve Velké Británii patnáctiletý vrah. Využil okamžiku,
kdy se skláněla nad spolužačkou a několikrát ji bodl kuchyňským nožem
do zad a do krku před zraky třiceti dětí ze třídy. Začátkem listopadu
poslal soud nezletilého vraha do vězení na doživotí. Jako důvod uvedl,
že chtěl jít do vězení, aby se o sebe nemusel starat.
S ohledem na stav společnosti, snahy o bagatelizaci poslání rodiny a rodinné výchovy, na všudypřítomný stres, který se v rodinách i mimo ně logicky přenáší na dospívající a má na ně negativní vliv, roste (nejen) mezi mladistvými agresivita, projevy agrese a narůstá násilná trestná činnost. Podle mého názoru se blíží doba, kdy bude třeba téma trestů pro mladistvé přehodnotit, nebo k nim alespoň otevřít diskusi.
Tresty ale neodstraní příčinu. Tresty nejsou výchovné, ale odstrašující, jenže pachatele od trestné činnosti nijak neodrazují. Většina totiž o tom, že budou dopadeni a potrestání absolutně nepřemýšlí a pokud ano, pak žijí v přesvědčení, že vypátráni a potrestáni nebudou. Často diskutovanou otázkou je také to, zda vězení člověka „polepší“, nebo zda tam pochytí ještě více negativního.
Podstata problému dnešního světa je ve způsobu života, jaký žijeme, v prostředí, ve společnosti jako celku. Ti, co ovládají planetu prostřednictvím politiků, mediokracie, bank a zbrojařů naši společnost rozdělují na dva nesmiřitelné tábory, aby ji mohli lépe ovládat. Rodiče nemají na výchovu čas, ponechávají ji na škole, ale tam dochází k masírce mladé generace, a nikoliv k vyvážené nezaujaté výchově a výuce.
Rodiče mají vychovávat, škola učit. Ale i s tím učením to jde od deseti k pěti, snižují se požadavky, ruší se známky, upravují se osnovy tak, aby učivo nebylo příliš „náročné“ a dospívající generaci příliš „nezatěžovalo“. To je cesta do pekel, protože rodina a vzdělanost populace je základem státu a jeho prosperity. Pokud by se obyvatelům například Afriky dostávalo kvalitnějšího vzdělání, byl by na tom tento kontinent mnohem lépe.
Stavu populace rozhodně neprospívá to, co se v současné době děje po celém Světě. Krize, řinčení zbraněmi, války, pronásledování za názory, strašení nepřítelem, který je nejprve vytvořen minimálně proto, aby byl označen za viníka například energetické krize a byla tak na něj odvedena pozornost od podstatnějších věcí.
Zpřísnění trestů pro mladistvé je možná brzy na pořadu dne, ale danou problematiku nevyřeší, jakkoli si můžeme myslet, že u těch dvou mladistvých Britů je trest zasloužený. Je třeba řešit příčinu, prevenci. Jedinou cestou podle mého názoru je zkvalitnění výchovy v rodině a výuky ve škole, ale zejména celkové ozdravění společnosti, opuštění stávajících globalistických cest, Green Dealu, vymýšlení desítek pohlaví a spousty dalších nesmyslů a zejména válečného štvaní a vyvolávání válek.
Mám ale obavu, že vše došlo tak daleko, že je to již nerealizovatelné. Co si o tom myslíte vy? Budu rád za diskusi pod článkem.
Zdroj: novinky.cz