V materiálu „Mediální výdaje politických stran za roky 2009 a 2010.pdf″, který jsme získali, nejsou zahrnuty všechny položky. Chybějí např. údaje za:
- průzkumy veřejného mínění
- media tréninky kandidátů
- volební štáby a poradenské firmy, provozní náklady
- produkci akcí
- uměleckou podporou
- internetovou kampaň
- direct mail
- POS materiály
- PR atd.
Kampaň bude pokračovat, protože nás letos čekají komunální volby a volby do Senátu. Zeptá se někdo našich politiků (hlavně nových politických stran), kteří dnes sestavují novou vládu:
Kolik skutečně stála jejich volební kampaň?
Odkud měli finance?
Co za to budou případní donátoři chtít?
Uvedli všechny údaje ve výroční finanční zprávě za rok 2009?
Na našich webových stránkách najdete materiál Financování politických stran.pdf z prosince 2009.