ProfileTopCardGraphDescription

Průměrná známka je 2,27. Vyberte Vaši známku.

-3 -2 -1 0 1 2 3 4 5

( -3 je nejhorší známka / +5 je nejlepší známka )

25.07.2014 15:28:34

Hnutí Otveřená radnice - literáti mají v kampani své místo!

Hnutí Otveřená radnice - literáti mají v kampani své místo!

Tak už počtvrté se setkáváme u seriálu „Jak na kampaň“ , u kterého společně zápolíme o přízeň prostého občana – voliče.

Pokud zrekapitulujeme předchozí díl seriálu, tak tam jsme si řekli, co s vylepšenými fotografiemi, předvolebními plakáty, letáky a billboardy. V tomto díle startujeme především mediální masáž. 

Vzhledem k tomu, že volby bývají většinou v polovině října, předpokládejme, že se pohybujeme na začátku srpna. Už máme objednané billboardy a tisknou se nám plakáty na ostrou kampaň na září. Máme jasno v kompletní kandidátce. 

Tak co teď? Potřebujeme pozvolna šířit pozitivní myšlenky mezi „ty nerozhodnuté“. Jak se do toho pustit? Prvním krokem je psaní článků. 

Vzhledem k tomu, že kampaň je vždy nákladná věc a šetřit se musí od začátku, začneme s publikací článků na vlastních internetových stránkách. Strana, hnutí, koalice, která nemá www stránky, tak neexistuje. Takže pokud jste doteď nevytvořili webové stránky, tak honem dohnat! S tím souvisí i profily na sociálních sítích. Jde o první test oblíbenosti vašeho uskupení, které ve volbách kandiduje. 

Publikace článků v tištěných médiích a internetových portálech může být dvojí. Je možné si založit profil na www.parlamentnilisty.cz a publikovat tam na svém profilu. Pokud by články byly zajímavé, rádi je převezmou.  
Máte-li dostatek peněz na placené PR články, je možné publikovat téměř kdekoliv. Tam doporučuji využít i obrazové materiály a líbivou grafiku. 

K zahození není ani využívání blogu, ale pokud s blogem začnete těsně před volbami, nemáte šanci získat potřebný počet sledovatelů a celá snaha se míjí efektem. 

Varování všem psavcům – věnujte se aktuálním tématům, zkuste být struční a věcní. Dlouhé projevy svého hnidopišství si nechte až budete zvoleni před zastupitelstvo. 

A nezapomínejte na sebeprezentaci – vizitky, plakáty, logo v podpisu e-mailu, atp…
Další kroky v našem seriálu „Jak na kampaň“, naleznete v příštím díle.


Profily ParlamentníListy.cz jsou kontaktní názorovou platformou mezi politiky, institucemi, politickými stranami a voliči. Názory publikované v této platformě nelze ztotožňovat s postoji vydavatele a redakce ParlamentníListy.cz. Pro zveřejňování příspěvků v této platformě platí Etický kodex vkládání příspěvků a Všeobecné podmínky používání služby ParlamentníListy.cz.
Diskuse obsahuje 0 příspěvků Vstoupit do diskuse Komentovat článek Tisknout
reklama