02.02.2012 14:22:00
Sebepropagace hejtmana Ratha stojí Středočechy desetimiliony ročně
Po chaosu v plánu dopravní obslužnosti a již proslulých „losovačkách“ při výběrových řízeních je tu další příklad neuvěřitelného plýtvání hejtmana Davida Ratha. Je jím inzerce a reklama Středočeského kraje v médiích.
Pokud pátráte po nákladech na okázalou hejtmanovu reklamu, narazíte na problém. Z oficiální odpovědi kraje vyplývá, že náklady na inzerci za roky 2009-2011 jsou obsaženy v usneseních Rady Středočeského kraje na webových stránkách kraje. Doporučuji všem zkusit hledat, mně se tuto jehlu v kupce sena nalézt nepodařilo.
Celkový objem finančních prostředků určených na komunikaci s médii a veřejností ve Středočeském kraji činí každoročně závratných 42 milionů Kč z peněz daňových poplatníků. Pro srovnání, jako bývalý ministr uvádím, že na tuto činnost je na Ministerstvu zemědělství, tedy mnohem větším úřadě s mimořádně širokou agendou, vyčleněna zhruba polovina. A to včetně tisku publikací, které jsou povinné ze zákona.
Proto se ptejme, opravdu nám fotografie pana hejtmana stojí za takovou cenu, že se neopravují krajské silnice a ruší dopravní spoje? David Rath se nemůže vymlouvat na nedostatek peněz. Má raději říci – „já chci mít více fotek v novinách, rozbité silnice mě nezajímají.“
Profily ParlamentníListy.cz jsou kontaktní názorovou platformou mezi politiky, institucemi, politickými stranami a voliči. Názory publikované v této platformě nelze ztotožňovat s postoji vydavatele a redakce ParlamentníListy.cz. Pro zveřejňování příspěvků v této platformě platí Etický kodex vkládání příspěvků a Všeobecné podmínky používání služby ParlamentníListy.cz.
Diskuse obsahuje
0 příspěvků Vstoupit do diskuse
Komentovat článek
Tisknout