Považoval bych za velmi korektní, aby tady vznikla debata, doufám, že ministerstvo má plán o tom, jak se jim eventuálně nějak navýší rozpočty, aby mohly dohnat ten ročníkový schodek. Já když si vezmu, zdravím mladou Tehlárovou, třeba výuku na střední škole, kde se učí obory gastronomické, no tak ty v podstatě rok jsou naprosto nahraní a prostě množství těch obědů musí nějak navařit. A chtěl bych se velmi přihlásit k tomu, že bychom měli oddělit možná selhání některé konkrétní školy, a tak tam by pak mělo být vedení ministerstva a tak dále velmi tvrdé, od řekněme systémového problému, jestli takovýhle systémový problém je, pojďme, řešme ho, já zatím ho nedokážu identifikovat.
Já vidím jako systémový problém to, že stejný výpadek praktické výuky budou mět (správně: mít) příští rok a další rok a těším se proto na další vystupující, že to nějakým způsobem dál rozvinou spíš v tom odborném směru bez nějakých emocí, bez nějakých jaksi zbytečných afektů, protože se tady bavíme o naší budoucnosti, což bezesporu naše mládež je, a myslím si, že můj předřečník se omlouvat nemusel, protože opravdu já jsem rozuměl, že "milenci mění názor a postoje", což je pravda, u milenců se to stává. U jiných ne.
Děkuji.