1. Rozhodli jsme o tom, že přímo pražský magistrát nechá provést nezávislý forenzní audit, který by měl prověřit všechny podezřelé transakce v Dopravním podniku. Odmítli jsme, aby to dělal sám Dopravní podnik, protože se nyní nelze spolehnout na objektivitu.
2. Uložili jsme pražské radě, že musí zajistit změnu stanov tak, aby byl Dopravní podnik důsledně kontrolován pražským magistrátem. Dopravní podnik totiž doposud nepotřeboval souhlas města, a dokonce nemusel město vůbec informovat, i když realizoval velké majetkové transakce a zakázky! Takže se vše mohlo odehrávat za zády města. Takto nastavená pravidla byla vysloveně živnou půdou pro korupci. Dva roky jsem se marně snažila o změnu, ale neměla jsem v radě podporu. Nyní se díky usnesení zastupitelstva konečně sníží hodnota při prodeji nemovitostí z vlastnictví Dopravního podniku z 6 miliard na 50 milionů korun, aby k takovým transakcím, převyšujícím tuto hodnotu, potřeboval Dopravní podnik souhlas rady jako valné hromady.
Doufám, že se nám takto podaří zabránit korupci a Dopravní podnik bude hospodařit transparentně.