PaedDr. Vladislav Krumer

  • SPD
  • mimo zastupitelskou funkci
ProfileTopCardGraphDescription

Průměrná známka je 4,63. Vyberte Vaši známku.

-3 -2 -1 0 1 2 3 4 5

( -3 je nejhorší známka / +5 je nejlepší známka )

26.09.2023 10:58:43

Vznikly nové skutečnosti, které zpochybňují nutnost bourat letiště v Líních.

Vznikly nové skutečnosti, které zpochybňují nutnost bourat letiště v Líních.

Je to více politická hra vlády, než skutečná potřeba s podezřením na jiné zájmy a důvody nevratného ničení našeho strategického majetku. Je podezřelé proč se tlačí do Líní u Plzně, když jsou i jinde v ČR lokality a pozemky, kde se nemusí nic bourat.

 Pokud v Líních u Plzně zbourají letiště a cíl těch organizátorů s vylhanými důvody k bouráni letiště které neustále mění se naplňuje, tak to není dobrá zpráva, ale prohra. V souvislosti s tím je to i vandalství za miliardy, včetně zničení dalších přilehlých pozemků, luk a prostoru se vzrostlými stromy v okolí letiště. Zabrány tímto záměrem budou i pozemky nezbytné pro výstavbu silničního přivaděče z dálnice D5. Už v současnosti je v lokalitě Líně nedostatek podzemní vody, a tímto nesmyslným vandalstvím a zabetonováním dalších pozemků pro zájmy nadnárodních monopolů bude tento problém jenom prohlouben. Je to více politická hra vlády podporovaná PK, než skutečná potřeba s podezřením na další zlodějny, nevratného ničení a rozkrádáni našeho strategického majetku. Je podezřelé proč se tlačí do Líní když jsou i jinde v ČR lokality a pozemky, kde se nemusí nic ničit, bourat, a jsou tam pracovní síly. Pro Plzeň a Plzeňský kraj je to nenahraditelné strategické zařízení. Vypadá to jako záměr zničit jediné letiště v PK, v ČR postupně už čtvrté, z jiných důvodů. Důvod, kterým vláda ničení letiště zdůvodňovala už neexistuje, protože VW nemá zájem v Líních továrnu na výrobu baterií pro elektroauta. Šéf VW dokonce prohlásil: Hoří nám střecha nad hlavou, zastavujeme investice, a budeme propouštět. V případě katastrof i vzhledem k mezinárodní situaci, budou likvidací letiště Plzeň i Plzeňský kraj výrazně oslabeny, protože je to jediné letiště v Plzeňském kraji s kvalitní přistávací dráhou i pro velká dopravní letadla. A vůbec nejde jenom o leteckou záchranou službu, a pouze o vrtulníky, to je sice citlivý, ale řešitelný důvod. Je tam i letecký klub s výcvikem letců, hangáry, sklady a další činnosti. Taky jsou oprávněné pochyby, že by tady zůstala spolehlivá a po 24 hodin fungující vojenská záchranná služba, a že to nebudou další soukromníci, s čímž se všechno změní, zhorší, prodraží a zhorší se péče o zdraví a životy občanů nejenom Plzeňského ale i Karlovarského kraje, kde současná vojenská záchranná služba z Líní taky zasahuje. Ale vláda dosud žádné svoje sliby ještě nesplnila, jenom pro svoje kšefty bezohledně bourá a ničí. Pokud už chtějí letiště zničit, tak napřed by měli v blízkosti Plzně vybudovat nové stejných parametrů včetně budov a zázemí, ponechat do té doby to současné, a potom začít bourat letiště v Líních. Je nesmysl radovat se z toho, že přijali nabízený pozemek na vybudováni plochy pro záchranou leteckou službu. Rušit fungující letiště v Líních je vandalský čin. Řekne vám to každý normální a v bourání nezainteresovaný člověk, letecký nadšenec i vojenský odborník, což dokládají i desítky článků které se zabývají touto problematikou do hloubky. Navíc odborníci z armády letiště na rozdíl od Černochové zničit nechtějí, stejně tak s tím nesouhlasí občané žijící v okolí a v Plzni. K souhlasnému stanovisku k bouráni letiště a výstavbě areálu Gigafaktory zastupitelstvem Plzeňského kraje k tomu přišlo přes devadesát negativních a odsuzujících stanovisek a připominek od odborníků, občanů, spolků, společností, obcí a měst. Je to politická aktivita a byznys zájemců o tento prostor. To už ví dnes každý kdo se o GF zajímá a vnímá tím vzniklé škody, skutečné důvody a souvislosti.
Automobilka Škoda MB, která je v majetku VW přechází příkazem centrály z Německa na výrobu elektroaut, a v té souvislosti bude rušit řadu provozů a propouštět zaměstnance. Je to ale téměř likvidační usneseni VW pro Škodu auto. Pro auto elektromobilitu není dostatek elektrické energie, rozvodných sítí, trafostanic a přípojných míst. Ten nepromyšlený a nereálný plán by vyžadoval výstavbu několika nových Temelínů. A považovat to jako prioritu automobilismu je nesmysl. Lobbisté, dealeři a další zainteresovaní kteří ničení letiště v Líních podporují uvádějí, že by se propuštění zaměstnanci měli z Auto Škoda MB přestěhovat do Plzně kde prý jsou plochy na výstavbu bytů pro ně připraveny, jak prohlašují zástupci zájemců zbourat letiště, a pracovat v připravovaném areálu Gigafaktory po zbouraném letišti v Líních. Daleko efektivnější by ale bylo, aby tento záměr pokud je nezbytný i v této souvislosti byl vybudován v Mladé Boleslavi na pozemcích v areálu Škoda auto a v přilehlém okolí, a mohly by tak být využiti nejenom stávající propouštění zaměstnanci, ale i využity haly a prostory uvolněné výrobou elektroaut a tím vzniklých nepotřebných prostor. Totéž se týká i desítek subdodavatelů pro Škoda auto. Zamezilo by se tak vyhazování prostředků a miliardovým škodám bouráním funkčního letiště, stěhování jejich propouštěných zaměstnanců a všemu co s tím souvisí. Prostory nabízené pro vybudování bytů pro uvažované stěhování zaměstnanců z MB do Plzně by se využily taky na výstavbu bytů, kterých je v Plzni nedostatek. Ale byly by to takové byty, kterými by se pomohlo především mladým rodinám našich občanů z Plzně. Nebo na ty politici nemyslí a kašlou na ně?
Profily ParlamentníListy.cz jsou kontaktní názorovou platformou mezi politiky, institucemi, politickými stranami a voliči. Názory publikované v této platformě nelze ztotožňovat s postoji vydavatele a redakce ParlamentníListy.cz. Pro zveřejňování příspěvků v této platformě platí Etický kodex vkládání příspěvků a Všeobecné podmínky používání služby ParlamentníListy.cz.
Diskuse obsahuje 0 příspěvků Vstoupit do diskuse Komentovat článek Tisknout
reklama