Bezpečnému vymezení prostoru chodců a cyklistů zase pomohou tmavě šedé sloupky, oddělující pojízdnou část mysu od té nepojízdné. Samozřejmostí je, že cyklisti budou muset počkat a dát chodcům přednost, když bude tramvaj ve stanici. Platí tu stejné pravidlo přednosti jako u zastávek s vyvýšenou nástupní vozovkou, přes kterou mohou projíždět auta.
Cyklovídeň zkrátka není žádná věda. Je to naopak velmi užitečné a úspěšně odzkoušené řešení. Podobnou úpravou už prošla zastávka Krymská v roce 2014, čímž se stala vůbec první českou zastávkou v tomto stylu. Mám proto radost, že teď podobnou úpravu uskutečníme i podruhé.
Zpřehlednění dopravní situace u zastávek je totiž win win pro všechny: pro chodce, cyklisty, řidiče tramvají i aut.