- Dělejte dobré věci, nesnažte se vyhrát volby. Fakt - nebojte se dělat to, co si myslíte, že je správné a necukejte na poslední chvíli. Mám zkušenost, že lidi odvahu nakonec ocení. A kdyby to nevyšlo, tak aspoň uděláte, co je potřeba.
- Nikdy nevyhraje ten, kdo chce být jenom menší zlo. Vyhrává ten, kdo je první volba.
- Marketing se přeceňuje. Po každých prohraných volbách všichni přijdou s tím, že se musí zlepšit marketing. Přeloženo do češtiny: Hlavně, ať se nemusí změnit obsah a lidi. Ale jo, marketing je důležitý, ale to hlavní je produkt. Však to určitě znáte taky - chodíte pro nejlepší špekáček k řezníkovi do ochodu, který zrovna exkluzivně nevypadá. Když se vám doma něco pokazí, voláte nejlepšího řemeslníka v okolí, který nemá ani webovky a je vždycky nepřijemnej - ale práci udělá a věci opraví. Teprve tehdy, když se zklamete nebo se věci podělají, začnete vybírat podle reklamy. Dost možná se pak spálíte, ale tak to prostě chodí.
- Lidi nejsou hloupí a poznají, když se přetvařujete. Buďte takoví jací jste a na nic si nehrejte - buď to lidi vezmou nebo ne. Volby vyhrávají autentičtí lídři.
- Berte vážně lidi. Neberte vážně sami sebe.
Tak a teď si to tady uložím, abyste se mi v září mohli smát, když se ukáže, že to sám neumím.