12.01.2011 20:08:00
Že by blanický rytíř? Aneb jak ministr Bárta začal bojovat s kmotry
Poslední výroky ministra dopravy Víta Bárty, jak prohnilé je zadávání veřejných zakázek v oblasti dopravních staveb v celé zemi, nám odkrylo skutečný stav věci.
Stav našich silnic, to je druhá kapitola. Stavění silnic je o tom, kolik si koupíme za určitou sumu. Pamatuji si, jak ministr Řebíček nechával rekonstruovat silnice ve středních Čechách během zimních měsíců, a to i přesto, že takové stavby mají nižší životnost. Zvlněná dálnice na Hradec Králové, tankodromy po celé republice jsou důkazem o šlendriánství a šizení materiálu. Jde jen o to, kolik si stát jako investor nechá líbit. Je nutné rozbít velkou koalici ODS, ČSSD a stavebních firem. Výsledkem budou kvalitní silnice za nižší cenu. Není možné, aby jednotlivé kraje problém komunikací proměněných v tankodromy řešily zvlášť. Na místě je vytvoření společné operativní pracovní skupiny složené z odborníků z ministerstva dopravy a krajů.
Miloslava Vostrá, poslankyně Parlamentu ČR
Profily ParlamentníListy.cz jsou kontaktní názorovou platformou mezi politiky, institucemi, politickými stranami a voliči. Názory publikované v této platformě nelze ztotožňovat s postoji vydavatele a redakce ParlamentníListy.cz. Pro zveřejňování příspěvků v této platformě platí Etický kodex vkládání příspěvků a Všeobecné podmínky používání služby ParlamentníListy.cz.
Diskuse obsahuje
0 příspěvků Vstoupit do diskuse
Komentovat článek
Tisknout