V Koránu a ve výkladových hadísech je několik nařízení, platných dosud bez přerušení:
„Nejlepší skutek člověka je, když člověk přestoupí na islám,druhý nejlepší skutek je vést válku ve jménu Alláha“ (Bucharí 2,26,594).
„Alláh slibuje džihádistovi s čistými úmysly místo v ráji nebo návrat domů s válečnou kořistí a zaručuje mu, že po smrti bude odměněn“ (Bucharí 4,53,352).
Suma sumárum je jasné, že v muslimském chápání šíření islámu se džihádisté buď domohou kořisti ještě za života, nebo po smrti přijdou do ráje. Prostě nepřijdou zkrátka
Zkušenosti, se kterými se tito novodobí džihádisté po příchodu do Evropy setkávají, koránské citace potvrzují. Evropané jim slouží, myjí po nich záchody, uklízí po nich, vaří jim,....... navíc, co jiného než džiziya, náboženská daň, jsou nezasloužené velkorysé sociální dávky v jejich očích?
Myslíte si, že evropská soucitnost, tolerance a snaha pomoci trpícím vyvolává v muslimech pocit vděčnosti? Ani v nejmenším! Nevěřící tím, že muslimovi slouží a odevzdává mu svůj majetek jenom plní svou povinnost od Alláha, tak jakýpak vděk? Za všechno přece vděčí a děkují Alláhovi.
Uvádím tyto citáty,pro pochopení odpovědi na základní otázku: Proč migranty a „uprchlíky“ nepřijímají muslimské země? Protože v muslimské zemi nelze šířit islám, nelze zbohatnout kořistí ani si volně brát ženy. To lze pouze v neislámském světě.
Takže až zase bude někdo v čt nebo v čro filozofovat nad multikulturním soužitím a obohacením, nevěnujte jim pozornost, i reklama na prací prášek je pravdivější. Imigranti se sem nepřichází schovat před válkou. Přicházejí k nám zbohatnout, přicházejí nás ovládnout, přicházejí nás islamizovat, zotročit nebo zničit. Přesně tak, jak jim to nařizuje Korán.Toto nařízení platí již 1400 let a nikdo jej nemůže odvolat, protože pochází od Aláha prostřednictvím Mohameda.
Podle arcibiskupa Duky je nutné opustit politickou korektnost. „Měli bychom mít odvahu a odložit to, čemu se říká politická korektnost v tom nejširším slova smyslu,“ řekl. Ale v debatě a dialogu s ideovými soupeři je dle něj nutné vystupovat slušně a per analogiam dle toho, co říká sv. Augustin, je nutné odlišovat hřích a hříšníka. Odsuzovat hřích a milovat hříšníka. Tedy odsoudit ideologii, ale respektovat jejího nositele. Chovat se rytířsky. Jak naivní názor, jak zcestný, jak sebevražedný!
Jediné opravdu bezpečné řešení je neprodyšné uzavření schengenských hranic a když to nepůjde, tak těch visegrádských, popřípadě jako poslední bašta českých s tím, že budou vpuštěni pouze ti příchozí, u kterých budeme bezpečně znát odpověď na 3 otázky:
Kdo jsou?
Proč přichází?
Chceme je k sobě vpustit?