Tomáš Klinecký již věděl, že nebude náhodně obcházet rodiny v dané oblasti, ale obrací se na domácnosti, vytipované metodou geotargettingu. „Tato metoda nám umožňuje velmi přesně cílit na vybrané voliče. Pro její otestování jsme zvolili volební okrsek číslo 2 v Kolíně. S potěšením konstatuji, že pilotní fáze byla úspěšná. Za dvě hodiny jsme navázali kontakt s 39 domácnostmi. Pět z nich patřilo mezi naše voliče, dalších třicet přijalo náš program a vstoupili s námi do krátké politické debaty, pouhé čtyři domácnosti nejevily o politiku a hlubší diskusi zájem,“ shrnuje výsledky této snahy Jan Jakob, předseda TOP 09 ve Středočeském kraji.
Tento typ kontaktní kampaně si chválí i její první účastník, lídr pro Kolínsko, Tomáš Klinecký: „Byl jsem překvapen, jak vřele nás lidé přijímali. Hned u čtvrtých dveří nás jedna z oslovených pozvala k sobě domů, kde jsme v příjemné atmosféře pohovořili o situaci v Kolíně i o parlamentních volbách. Osobně to beru jako skvělou příležitost seznámit se se zájmy voličů v mém regionu.“
Vzhledem k úspěchu prvního výjezdu budou kandidáti TOP 09 v obcházení domácností pokračovat a door-to-door kampaň se stane jednou z klíčových předvolebních aktivit strany.