„ODS ví, co může a co musí udělat pro živnostníky a malé podnikatele, které čtyři roky současná vláda doslova pronásledovala, aby mezitím posílala dotace těm velkým a vlivným. Pro zaměstnance, na které si vláda vzpomněla až při začátku volební kampaně. Pro učitele a rodiče, kteří potřebují, aby se vzdělání stalo prioritou státu. Modrá vlna je kampaní za nižší daně a tím i za vyšší mzdy pro všechny, kteří poctivě přispívají k rozvoji naší země. Je kampaní proti rozbujelé byrokracii současné vlády. A je i kampaní za ochranu vnější a vnitřní bezpečnosti - a za záchranu občanských svobod,“ dále uvedl.
„Tak jako zelená vlna určuje směr mimo dopravní zácpy, i naše Modrá vlna ukazuje směr k nižším daním, vyšším příjmům, menší byrokracii a cestu k větší svobodě. Dnešním dnem se proto rozjíždí do celé republiky naši lídři a další kandidáti, abychom během následujících 50 dní oslovili co nejvíce lidí. Auta s našimi kandidáty objedou celou republiku. Naším cílem je oslovit všech 10,5 miliónů občanů České republiky ve více než 6 tisících obcích. Troufnu si říci, že žádná jiná strana nedává takový důraz na diskuze s občany a kontaktní kampaň jako ODS,“ uvedl předseda centrálního volebního štábu Zbyněk Stanjura.