„Chci, aby bylo naprosto jasné, komu a za co platíme reklamu a propagaci. Proto krajský úřad prozkoumá všechny smlouvy, které má uzavřeny a jež se týkají právě marketingu,“ vysvětlil své rozhodnutí hejtman Olomouckého kraje Ladislav Okleštěk.
Krajský úřad již brzy spustí revizi, která dohody mezi krajem a marketingovými společnostmi prověří. Mimo to připraví nový záměr další propagace, kterým se má hejtmanství do budoucna řídit. „Důležitou změnou bude využívání moderních marketingových technologií. Jde totiž o obor, který se velmi rychle vyvíjí, a mění se tedy možnosti i způsoby, jimiž se náš kraj může navenek prezentovat,“ dodal hejtman Okleštěk.
Hejtmanství využívá marketingových služeb při propagaci významných kulturních, sportovních nebo společenských událostí jak v tuzemsku, tak i v zahraničí. Velký důraz přikládá zviditelnění regionu v oblasti cestovního ruchu.