Již jsme tu měli marketingovou kampaň o celonárodním investičním plánu za 3 500 miliard korun. Tehdy chtělo ANO vyhrát komunální volby v Praze a volby senátorské. Volby skončily a dnes už vláda pohřbila i obědy zdarma za pár desítek milionů korun - protože je prý třeba začít šetřit.
Už jsme zde měli marketingovou kampaň, jak jsme prý na nejlepší cestě na špičku Evropy - vždyť lidem je potřeba něco říci. Dnes náš ekonomický růst zpomaluje a máme nejnižší růst HDP ze všech zemí V4.
Nedávno na nás spustili marketingový plán, prý udělají z ČR inovativního lídra světa. Jen zapomněli říct, že jsme loni po pěti letech Andreje Babiše ve vládě vypadli ze skupiny 25 nejinovativnějších zemí Evropy.
Prý vám snižovali daně - faktem je, že loni jsme podle Deloitte pracovali na zaplacení daní dosud nejdéle: den daňové svobody připadl až na rekordní 23. červen.
Ale největší marketingový podvod na vás nachystali teď. Protože se zase blíží volby. Prý se nyní bude pomáhat živnostníkům. Prý se bude zjednodušovat a stabilizovat podnikatelské prostředí.
Prý...
Dokud se z toho premiér nevyspí a nevymyslí, že třeba budeme stavět lodě nebo těžit ropu, tak si připomeňme fakta.
Od nástupu Andreje Babiše do vlády bylo přijato:
- 18 změn v zákoně o DPH,
- 26 změn v zákoně o daních z příjmů,
- 21 změn v živnostenském zákoně.
Počet státních zaměstnanců narostl za posledních 5 let o 45 tisíc. Celkové výdaje státu za 5 let vzrostly o 300 mld korun, což je 24 %.
To jsou fakta k tomu nejnovějšímu marketingovému podvodu premiéra. Držme si palce, abychom před volbami do EP tu smršť slibů, snů, pohádek a bájí v podání pana premiéra vůbec přežili.