Vážení přátelé, toto je aktuální politické usnesení předsednictva hnutí Svoboda a přímá demokracie – Tomio Okamura (SPD). V něm upozorňujeme, že vláda Andreje Babiše podporuje lichváře a exekutory, proto ve svém stanovisku odmítla návrh zákona, který má potírat lichvářské praktiky! Dále poukazujeme na to, že hrozba islámských teroristů z Islámského státu je i důsledkem tolerance islamizace ze strany Evropské unie. My prosazujeme zákaz propagace nenávistné ideologie včetně nenávistných prvků islámu. EU podporuje masovou imigraci jako nástroj k likvidaci národů a suverénních států, a proto je současná EU nereformovatelná. Návrh Pirátů a spol. na legalizaci prostituce je tragikomický. Místo toho, aby prosadili pomoc matkám samoživitelkám, aby se takto nemusely živit, tak na nich navíc chtějí ještě vytřískat peníze. Hnutí SPD chce naopak matkám samoživitelkám pomoci, ale současně tak, aby systému nezneužívali nepřizpůsobiví. Ministryně financí Schillerová, za ANO, zjistila, že sliby vlády jsou neuskutečnitelné. Podle nás by ale neměla šetřit na řádných občanech, ale na neziskovkách, inkluzi, byrokracii a dalších hloupostech. Současně je podle nás nutné zdanit nadnárodní korporace, které odvádí stamiliardový zisk z naší republiky.
1. Babišova vláda podporuje lichváře a exekutory. Vláda podporuje lichváře a exekutory, proto ve svém stanovisku odmítla návrh zákona, který má potírat lichvářské praktiky! Tento zákon z pera SPD navrhuje zastropování roční procentní sazby nákladů (RPSN) u půjček jako nástroj pro boj s lichvou. Právě lichvářské praktiky jsou přitom prvním krokem jak se dostat do dluhové pasti. Zastropování RPSN přitom platí ve většině zemí EU. Čí zájmy hájí vláda hnutí ANO a ČSSD? Obyčejných lidí nebo lichvářů?
2. Islám má charakter mocenské ideologie. Evropa začíná mít velký problém s porážkou Islámského státu v Sýrii. K Islámskému státu se přidávalo množství lidí ze států Evropské unie, např. z Francie, Německa apod. Jednalo se často o tzv. přistěhovalce druhé nebo třetí generace, kteří již však mají například německé občanství a na jeho základě by se mohli chtít vrátit do EU. Problémem je nedostatek důkazů jejich trestných činů, protože jejich svědci jsou často mrtví, uprchli nebo to jsou jejich spolubojovníci, od nichž se ovšem nedá očekávat, že by vypovídali proti nim.
V legislativě většiny států EU je trestné
působení v armádě jiného státu. Ale Islámský stát není vlastně stát podle
definice mezinárodního práva, jen to má v názvu. V podstatě stejný problém má i
Česká republika, byť se nás se vlna odchodů k Islámskému státu týká pouze
okrajově. Příčinou všech těchto problémů je tolerance islamizace, která se v EU
prosazuje. Skutečným řešením je zákaz šíření a propagace nenávistné ideologie,
kterou části islámu nepochybně jsou. To je řešení, které prosazuje SPD a
v tomto smyslu již od loňského roku leží ve Sněmovně náš návrh zákona.
Pokud to neuděláme, tak se v mešitách EU budou připravovat další generace
islámských fanatiků.
3. EU pomáhá islamizaci, je
nereformovatelná. Premiér Andrej Babiš prohlásil, že EU není v otázce
migrace jednotná. Prohlásil to před odjezdem na první summit EU a Ligy
arabských států v Egyptě. EU podle něj situaci v Sýrii nezvládla a opustila zde své pozice. To je i
důsledek migrace syrských občanů do států EU. Ano, EU migrační krizi nezvládá!
Pan premiér ale není schopen pojmenovat pravou příčinu. EU nemá
politickou vůli imigraci zastavit. Pokud bude trvat stávající model EU,
tak migrace bude trvale pokračovat. Českou republiku nevyjímaje. Je to nástroj
likvidace evropských národů.
SPD v této souvislosti zastává názor, že
EU je nereformovatelná a nebezpečná. Její jednání s Ligou arabských států je
jednáním se zástupci řady islámských totalitních režimů. Evropa potřebuje
jasnou změnu v koncepci evropské spolupráce. Potřebujeme budovat rovnoprávnou
spolupráci suverénních národních států, a ne globalistické monstrum ladící
politiku spolupráce se saúdskými fanatiky.
4. Tragikomické návrhy Pirátů. Poslanci
Pirátů a ODS prohlásili, že chtějí legalizovat prostituci. Zdůvodnili to mimo
jiné tím, že velká část nelegálních prostitutek jsou matky samoživitelky a je třeba
jim umožnit prostituovat legálně. K tomuto záměru se přidali také poslanci
ANO, ČSSD a TOP 09. Každopádně to je zvláštní přístup. Místo, aby tyto strany hledaly,
navrhovaly a realizovaly řešení, které umožní matkám samoživitelkám se důstojně
uživit, přichází tyto parlamentní strany s nápadem, že matky, které nemají
na jídlo, by měly mít legální možnost prostituovat. A nejen to. Na těchto
matkách by navrhovatelé formou zdanění rádi ještě nějakou korunu trhli.
Ano, prostituce se nezbavíme, ale pojďme jí dát nějakou legální kontrolovanou formu. Ale ne proto, aby se maminky měly čím živit, ale proto, abychom omezovali zdravotní rizika, obchod s bílým masem a daňové úniky. Pokud jde o matky, tam vidí SPD řešení jinde. Je potřeba nastavit sociální systém tak, aby byl solidární k matkám samoživitelkám. A zároveň je potřeba zarazit podporu tzv. nepřizpůsobivým lidem, kteří si v této souvislosti udělali „byznys“ s rozením dětí.
5. ANO: Škrtáme, co jsme slíbili. Ministryně financí Alena Schillerová za ANO, navrhla ušetřit oproti dosavadnímu výhledu rozpočtu na rok 2020 celkem 25,3 miliardy korun. Připravuje se na snížení růstu HDP, a tedy příjmů státu. Prostě vláda ANO a ČSSD slíbila všechno všem a nyní zjišťuje, že na to nebudou finanční prostředky. Nedávno zavedené slevy na jízdném pro studenty a důchodce jsou tak momentálně nejohroženější položkou. Tyto slevy však přijdou na půl miliardy korun měsíčně, tedy 6 miliard za rok, a to je pro rozpočet málo. SPD v této souvislosti zastává názor, že by se zavedené slevy pro důchodce a studenty měnit neměly.
Možnosti škrtů jsou podle nás jinde. Jednak na výdajové stránce jsou to neadresné sociální dávky nepřizpůsobivým, platby politickým neziskovkám, nesmyslná inkluze ve školství, neustále rostoucí náklady na statisícový státní aparát a neprůhlednou byrokracii, desítka zahraničních dobrodružství naší armády atd. Další únik v řádu sta miliard korun ročně jsou potom také odvody na dividendách a ziscích nadnárodních korporací působících u nás, které je odvádí do svých mateřských firem v zahraničí, a to bez jakékoliv povinnosti alespoň část ze svých zisků zpětně investovat u nás. Zde vidíme obrovské rezervy, které mohou systémově plnit příjmy státního rozpočtu a následně umožňovat mnohem větší výdaje státního rozpočtu našim občanům ve formě každoročního razantního zvyšování důchodů, vyšších platů pracujícím občanům, podpory invalidům a dalším potřebným.