Mohou kraje navrhovat změny zákonů, které jim brání ve výkonu kontrolní činnosti? Pokud ano, činí tak?
Pane poslanče, jaký je Váš názor na výsledek voleb? Můžete nám, prosím, přiblížit, jak to funguje při navrhování zákonů? Může návrh na změnu, novelizaci či úplně nový zákon navrhnout i někdo z úředníků kraje? Pokud ano, je někdo, kdo nám může říci, kolik takových návrhů ke změnám z krajů odešlo, a jakých zákonů se týkalo?Ptám se proto, že ve svém oranžovém kraji šest let slyším, že k řádné kontrole ve zdravotnictví krajský úředník nemá dostatek funkčních nástrojů. Že sice stát kraj kontrolami pověřil, ale že úředníci nemají v zákonech oporu. Jedná se o kontrolu lékařů v nestátních zdravotnických zařízeních. V mém kraji Vysočina Krajský úřad není schopen sdělit, zda ten či onen lékař má, či nemá, dostatečné vzdělání k samostatnému výkonu v příslušném oboru. A že toto je kraj schopen zjistit až na základě stížnosti od pacienta. Funguje to takto i v Ústeckém kraji? Je to takto v celé republice? Jak tedy pod vedením ČSSD krajské zdravotní odbory garantovaly úroveň zdravotnické péče?
Zajímá Vás také odpověď na tento dotaz? Podpořte dotaz tlačítkem níže a my Vám odpověď zašleme na e-mail. Nicky uživatelů, které zajímá odpověď budou zobrazeny níže.
Prozatím dotaz nikdo nepodpořil. Buďte první! .)