Ing. Antonín Seďa

  • SOCDEM
  • mimo zastupitelskou funkci
ProfileTopCardGraphDescription

Průměrná známka je 0,08. Vyberte Vaši známku.

-3 -2 -1 0 1 2 3 4 5

( -3 je nejhorší známka / +5 je nejlepší známka )

Dotaz

01.03.2017 10:50:46 - Valentin Dobrotivý

Odpovědi jsem se nedočkal a místo argumentů jsem byl onálepkován jako příznivec Konvičky

O islám jsem se začal zajímat více v době, kdy jsem byl v jedné katolické farnosti na přednášce bývalého muslima Salmana Hasana, který se díky Bohu zázračně uzdravil a konvertoval ke křesťanství. https://www.youtube.com/watch
Ten člověk mi otevřel oči. Vy mluvíte o islamismu, já mluvím o islámu, což je totéž. V Koránu jsou zcela jasné a pro uvažujícího člověka zcela pochopitelné nenávistné verše. Historie islámu je zcela jasná. Zkušenosti s muslimy v no-go zónách jsou jasné. Na to člověk nemusí mít osobní zkušenost. Mě stačila zkušenost z 50. let, kdy byla jasná ideologie komunismu, kdy byla jasná jeho historie, kdy byly známé zkušenosti s jeho uplatńováním v SSSR. Přesto můj děd, který byl sedlákem, naivně věřil slovům soudruha Gottwalda, že kolchozy se zakládat nebudou. Jak to dopadlo, víme všichni.
Kdy lidé pochopí, že islám není náboženství, ale nebezpečná politická doktrína?
http://pravyprostor.cz/islam-co-by-mel-zapad-vedet-video/

Zajímá Vás také odpověď na tento dotaz? Podpořte dotaz tlačítkem níže a my Vám odpověď zašleme na e-mail. Nicky uživatelů, které zajímá odpověď budou zobrazeny níže.

Prozatím dotaz nikdo nepodpořil. Buďte první! .)

Odpověď

01.03.2017 12:13:31 - Ing. Antonín Seďa
 Ale já s vámi obecně souhlasím, že jakákoliv ideologie je špatná. Přece i komunistické hnutí nebylo založeno na fyzické či psychické likvidaci svých odpůrců. Proto mnoho lidí, po hrůzách válečných útrap po druhé světové válce uvěřilo komunistům. A to přesně jak říkáte, i při vědomí hrůz z bývalého SSSR. Já jsem katolík, i když nepraktikující, a tady stojím za slovy a skutky papeže Františka. ten přece nabádá všechny věřící k toleranci. A právě netolerance , ať již náboženská, tak rasová či jiná vedou k problémům a mohou vyvrcholit ozbrojeným konfliktem a válkou. Tady jsme snad zajedno. Rozdíl je v tom, že já uznávám  islám za náboženství, které není samo od sebe nebezpečné a že existuje problém v islamizaci společnosti, to jest ,když se islám stává ideologickým nástrojem boje proti nevěřícím či věřícím pro jiná náboženství. A mám také problém s rozličnými vykladači islámu. od těch mírumilovných a bezpečných, až po ty radikální. Takže islám není nebezpečím z pohledu bezpečnosti, ale a to uznávám, může být nebezpečný z pohledu zachování kultury a evropských hodnot. Za to radikální islám, kterému říkáme islamismus, je nebezpečí z pohledu zajištění bezpečnosti. Doufám, že jsem již vysvětlil svůj pohled na tuto problematiku .