Proč se pořád musíme opičit?
Proč všichni výrobci a poskytovatelé služeb mají dojem, že se zákazník musí učit všechny jejich finesy technikálie a podobné pro zákazníka úplně podružné a bezvýznamné věci? Proč je v tom podporujete? Proč se pořád musíme opičit po zahraničí a neděláme si věci podle sebe?Proč se nás snažíte vykořenit z toho co je zažité? Jsme Češi, pokud vy ne, tak jděte jinam.
Zajímá Vás také odpověď na tento dotaz? Podpořte dotaz tlačítkem níže a my Vám odpověď zašleme na e-mail. Nicky uživatelů, které zajímá odpověď budou zobrazeny níže.
Prozatím dotaz nikdo nepodpořil. Buďte první! .)
Odpověď
Pokud to vezmeme třeba na příkladu potravin, dlouhodobě jsem zastáncem kvalitních českých výrobků a také zjednodušení značení potravin tak, aby si zákazník nemusel hrát v obchodě na detektiva a nemusel znát, jak vy říkáte, „finesy, technikálie a podobné věci“. Bohužel stále ještě nejsme ve fázi, kdy bychom bez řady těchto znalostí mohli mít jistotu kvalitního nákupu. Jsem přesvědčen o tom, že pokud bude výrobek opravdu český, bude kvalita samozřejmostí. Domnívám se, že řada opatření již situaci zlepšila, nebo bude nadále zlepšovat. Je to však zdlouhavý proces, který ovlivňují i sami zákazníci svými spotřebními návyky.