Náhrady mzdy zaměstnanců
Dobrý den paní ministryně,obracím se na Vás s dotazem ohledně náhrady mzdy zaměstnanců v současné situaci.
Jsme dopravní společnost (spol. s r.o.), která má jednoho stěžejního zákazníka, kterému provádí zásobovací služby a veškerý servis s tím spojený na jeho prodejny (nepotravinářský sortiment-obuv)). Naše měsíční fakturace pro tohoto zákazníka tvoří 99,9% . Máme 9 zaměstnanců + 1 DPP.
Vzhledem k tomu, že náš zákazník má veškeré prodejny uzavřeny - z nařízení vlády od 14.3., toto nařízení se dotklo i naší společnostu a to ve 100% výši.
Můj dotaz se týká jedné zásadní věci - máme prosím nárok na náhrady mezd zaměstnanců od státu, v jaké výši, od jakého období a popř. jak a kde můžeme o náhrady žádat?
Jaké úlevy (odvody atd) se nás týkají?
Úvěr pro nás není řešení, pouze oddálení finančního "problému".
Děkuji Vám předem za odpověď a jsem s pozdravem
Lenka Krausová
Zajímá Vás také odpověď na tento dotaz? Podpořte dotaz tlačítkem níže a my Vám odpověď zašleme na e-mail. Nicky uživatelů, které zajímá odpověď budou zobrazeny níže.
Prozatím dotaz nikdo nepodpořil. Buďte první! .)