problémy s novou dálničkou
Dobrý den. Obracím se na vás jako na člena hospodářského výboru, protože pochybuji, že se od Havlíčka dočkám odpovědi. Víte vůbec, že systém na nákup elektronické dálnční známky stále blbne? Zkoušela jsem oba dny o víkendu si dálničku koupit a pořád mi to psalo chybu. Nakonec se mi to podařilo. Ale dosud mi nepřišlo žádné potvrzení o zaplecení. Jak mám vědět, že platba proběhla v pořádku? A kde mám doklad o zaplacení, který má každý prodejce povinnost kupujícímu vydat? Nevím, zda mi dokážete odpovědět, ale nemohl byste to kdyžtak zjistit a prověřit? Děkuji Vernerová
Zajímá Vás také odpověď na tento dotaz? Podpořte dotaz tlačítkem níže a my Vám odpověď zašleme na e-mail. Nicky uživatelů, které zajímá odpověď budou zobrazeny níže.
Prozatím dotaz nikdo nepodpořil. Buďte první! .)
Odpověď
26.12.2020 17:16:34 - Jan Birke
Dobrý den, bohužel s technickými problémy webového portálu a dotazy ohledně fungování webu a zaslání dokladu o zaplacení se musíte obrátit přímo na jeho provozovatele, který Vám jistě pomůže problém vyřešit. Doporučuji kontaktovat přímo zákaznickou péči: https://edalnice.cz/kontakty/index.html. Přeji Vám hezký den.