Očekávání cestovních kanceláří a agentur na nadcházející zimní sezónu 22/23 jsou skromná. Přestože ve srovnání s loňským rokem došlo ke zvýšení objemu prodejů o 15-20 %, aktuální prodeje nedosahují výše předpandemického roku 2019. Letošní prodeje lyžařských zájezdů jsou obratem úspěšnější, neboť minulá sezóna byla významně zasažena restrikcemi v souvislosti s pandemií Covid-19. Rovněž se letos zákazníci obávají zvyšování cen v průběhu sezóny, a tak si někteří chtějí fixovat ceny zimních pobytů s předstihem a obrací se na CK.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva