Zajišťujeme přepravu nového materiálu na stavbu, stejně jako odvoz „starého" k likvidaci. Vzhledem ke stavu zastřešení haly je také nutné měnit některé větší části kovové konstrukce, přičemž manipulaci s nimi zvládá jen těžká technika. Autojeřáb o hmotnosti 60 tun nebylo možné na stavbu uprostřed kolejiště dopravit jinak, než na železničním voze.
Naposledy se tak stalo v září, kdy byl na nakládku ve stanici Praha Libeň přistaven šestinápravový vůz Sammp, na kterém byl autojeřáb dopraven na místo jako mimořádná zásilka. Aby nedošlo k poškození vozu, byl jeřáb s nosností 100 tun na stavbě „zapatkován" na zem. Po skončení naplánovaných prací byl v noční směně z 22. na 23. října 2015 přepraven zpět do stanice Praha-Libeň, samozřejmě opět jako mimořádná zásilka. Využití této techniky se předpokládá i v dalších fázích opravy.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva