Z výtěžku charita koupí elektrický sporák do Centra denních služeb Oáza.
Velký zájem byl o vánoční výrobky – svíčky, věnečky, dárky s vánoční tématikou a látkové stromečky. Zaměstnanci i klienti charity si pro energetiky navíc připravili pestrou snídani zahrnující pestrý sortiment od koláčů a buchet až po pomazánky, z nichž nejvíc šla na odbyt škvarková. K dostání byl i punč a káva z Kavárny NADĚJNÁ - občasné mobilní kavárny klientů Charity Zábřeh.
„Bylo to velmi milé a přátelské setkání, které pro nás jako poskytovatele sociálních služeb nemá jinde obdobu. Kolegové se letos vrátili nadšení i z doplňující prohlídky zázemí operátorek, při níž pochopili jejich práci. Svěřili se, že kdyby nyní měli byť velký problém, s touto zkušeností by určitě byli shovívavější, protože lidé v call centru za problémy nemohou, ale naopak je pomáhají řešit,“ zhodnotil akce ředitel Charity Zábřeh Jiří Karger.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva