Liberecké zákaznické centrum je po Děčínu, Chomutovu, České Lípě a Ústí nad Labem dalším severočeským místem, kde se Skupina ČEZ snaží v moderním duchu přiblížit svým klientům. Jak mají nová zákaznická centra vypadat, si přitom stanovili zákazníci do značné míry sami. „Příjemná a profesionální obsluha v příjemném prostředí; to je naše heslo. Chceme, aby se zákazníci v našich centrech cítili co nejlépe. Nové centrum v Liberci má proto moderní a vzdušný design, který navozuje dobrou atmosféru a usnadňuje orientaci v prostoru,“ poznamenal k tomu generální ředitel ČEZ Prodej Tomáš Kadlec. „Uspořádání našich poboček vychází přímo z průzkumu mezi zákazníky, kteří sami navrhovali, co by zlepšili.“
Jedním z „veřejných kritérií“ pro přestěhování Zákaznického centra byla i snaha, zajistit současným i potenciálním klientům snazší přístup a hlavně dostupnější parkování v jeho blízkosti. Obojí liberecké OC Forum splňuje nejen díky parkovacímu domu s 850 místy a 150 minutami parkování zdarma, ale i tím, že je v dosahu zastávek všech autobusových a tramvajových linek městské hromadné dopravy. „Během pohodlného, komfortního a klidného nakupování přímo ve středu Liberce, tak mohou návštěvníci zavítat i do zákaznického centra a stejně tak pohodlně, komfortně a v klidu si u nás vyřídit vše potřebné co se energetických služeb týče,“ dodal Václav Vais, vedoucí Zákaznického centra Liberec.
Zákaznické centrum Skupiny ČEZ v Liberci na Soukenném náměstí v OC Forum je otevřeno každý všední den. V pondělí až čtvrtek od 8 do 17 a v pátek od 8 do 16 hodin.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva