Na ePortálu ČSSZ se poprvé začalo pracovat v roce 2010 a o tři roky později byl uveden do ostrého provozu v podobě, jak jej uživatelé znali až do dnešního dne. Původní nabídka služeb, kdy klienti mohli např. podat žádost o informativní osobní list důchodového pojištění (IOLDP) či nahlédnout na aktuální stav zpracování žádosti o nemocenskou dávku, se postupně rozšiřovala, naposledy v lednu tohoto roku spuštěním eNeschopenky.
„Když jsme 1. prosince 2013 spustili ePortál ČSSZ, jednalo se o unikátní službu svého druhu v České republice. Během těch sedmi let fungování portál prokázal budoucnost a nezbytnost elektronické komunikace mezi úřady a klienty. I nadále pokračujeme v rozvoji služeb ePortálu ČSSZ, abychom klientům usnadnili vyřizování jejich záležitostí, uvedl František Boháček, ústřední ředitel ČSSZ.
Nový moderní design a responzivní vzhled ePortálu ČSSZ
Redesign ePortálu nyní více odpovídá vzhledu hlavního webu ČSSZ. Díky novému responzivnímu zobrazení ePortálu ČSSZ mohou uživatelé využívat služeb naplno prostřednictvím svých mobilních zařízení. Služby jsou dostupné online 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Klienti tak nejen ušetří čas, který by jinak museli věnovat osobní návštěvě okresní správy sociálního zabezpečení, ale zároveň snižují administrativní zátěž.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva