Výrazně se tak zvýšil komfort, rychlost obsluhy, ale i rozsah finančních služeb. Následujících pět let bude ve znamení ještě užší spolupráce a možností, které klientům skupina ČSOB nabízí. To symbolizuje „zmodrání“ červené Poštovní spořitelny a propojení s logem a komunikací ČSOB.
„Bezkonkurenční síť 3 200 poboček České pošty a široká nabídka finančních služeb skupiny ČSOB, která pokrývá téměř jakoukoli finanční potřebu, dohromady vytvářejí nejdostupnější a nejširší nabídku bankovních a pojišťovacích služeb na českém trhu. Potkáte se s námi doslova na každém rohu, ve městech i na vesnicích. Najdete nás však také ve své kapse nebo tašce. Všechny naše produkty totiž můžete mít v mobilní aplikaci ČSOB Smart společně i s naší virtuální asistentkou Kate,“ zdůrazňuje Jan Sadil, člen představenstva ČSOB zodpovědný za služby pro občany, a dodává: „Masivně jsme investovali do technologií a vzdělávání, a tak na každé poště dokážeme do 10 minut otevřít účet nebo do 15 minut schválit půjčku.“
„Pobočky České pošty jsou místem, kde si zákazníci mohou vyřídit celou paletu služeb. Pošta je často jedinou možností, jak kontaktovat státní nebo soukromé instituce. Finanční služby jsou nedílnou součástí naší firmy a spolupráce s ČSOB je dlouhodobě přínosná jak pro Českou poštu, tak banku, ale v první řadě hlavně pro klienty. Věřím, že si na pošty najdou cestu i noví zákazníci a se servisem, kterým jim s ČSOB společně poskytujeme, budou spokojeni,“ říká generální ředitel České pošty Roman Knap.
Změny se nejviditelněji projeví navenek. Do konce tohoto roku se postupně promění bankovní a pojišťovací přepážky všech 3 200 pošt. Objeví se nové logo, název ČSOB Poštovní spořitelna a červené skřítky v reklamách nahradí modrý chameleon. „Přejmenování, změna loga i vzhled poboček je jasnou zprávou, že Poštovní spořitelna je součástí skupiny ČSOB a že klienti mají možnost řešit finance jak na poště, tak v pobočkách skupiny ČSOB,“ upřesňuje Jan Sadil. „Klienti nás mohou navštívit kdekoli, kde uvidí logo ČSOB, a využít tak naše specialisty pro každou finanční a životní situaci.“
Platí to i opačně – klienti ČSOB mohou na každé poště přistupovat ke svému účtu, vybírat z něj nebo si vyřídit půjčku. K tomu jsou ideální bankovní a pojišťovací zóny s rozšířenými službami, speciálně vyškolenými specialisty a dostatečným zázemím a soukromím. Počet pošt, na kterých je klienti mohou využít, se za pět let exkluzivní spolupráce zvýšil o zhruba 80 na 234. Dokazuje to i neustále rostoucí spokojenost klientů těchto zón, která naposledy dosáhla 92 %.
A v neposlední řadě se klienti mohou spolehnout na zázemí a stabilitu silné finanční skupiny ČSOB, což je obzvlášť v dnešní době velmi důležité.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva