Pavel Bobek nastoupil po absolvování Vysoké školy dopravy a spojů v Žilině do Československých spojů. Na Poště zastával několik pozic, od přepážkového pracovníka přes listovního a balíkového doručovatele se vypracoval až na manažerské funkce.
„Pozice poštovního ombudsmana je důležitá ze dvou pohledů. Jednak slouží pro komunikaci s tou částí veřejnosti, která využila nastavený systém v oblasti reklamací a stížností. Tedy využila všechny řádné i opravné prostředky, a přesto o výsledku šetření má pochybnosti, případně není spokojena s jeho vyřízením. Ombudsman pak může ve vlastním řízení odhalit případné nedostatky z průběhu původních šetření a sjednat nápravu s přihlédnutím k principu spravedlnosti. V opodstatněných případech může navrhnout vyrovnání nad rámec běžného postupu. Touto svou činností výrazně přispívá k šíření dobrého jména České pošty. Druhým pohledem je pak jeho přínos pro vedení České pošty, které jeho prostřednictvím dostává informace o oblastech s nejvyšší nespokojeností svých klientů a nedostatcích vyskytujících se při prvotním řešení reklamací a stížností a pomáhá tak k nápravě vnitropodnikových procesů v této oblasti,“ říká Pavel Bobek.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva