Česká průmyslová zdravotní pojišťovna nově přispěje na terapii a opět navyšuje příspěvky

10.01.2022 15:13 | Komerční článek

Novým příspěvkem na terapii rázovou vlnou obohatila letošní nabídku svých preventivních programů Česká průmyslová zdravotní pojišťovna (ČPZP).

Česká průmyslová zdravotní pojišťovna nově přispěje na terapii a opět navyšuje příspěvky
Foto: ČPZP
Popisek: ČPZP

U programu Manažerka mateřství a dalších tří oblíbených programů se příspěvky zvyšují. Čerpat finanční benefity u ČPZP lze i elektronicky, tedy bez nutnosti navštívit pobočku. 

„Na podporu prevence závažných onemocnění a na zdravý způsob života našich klientů jsme pro rok 2022 vyčlenili 290 milionů Kč. To je o přibližně o 10  milionů Kč více, než kolik jsme podle zatím předběžných výsledků přispěli našim pojištěncům na prevenci v roce 2021. Pro letošní rok jsme opět zavedli nové programy a zvýšili příspěvky. Například v rámci nového programu Rázová vlna lze na tuto rehabilitační metodu čerpat až 500 Kč. Rovněž jsme rozšířili možnosti využití příspěvku u některých stávajících programů. Další preventivní programy jsme zpřístupnili širším věkovým skupinám,“ uvádí tisková mluvčí pojišťovny Elenka Mazurová.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: komerční tisková zpráva

MUDr. Ivo Trešl byl položen dotaz

Dezinformace

Pane Trešle, dobrý den. Viděl jsem vás na těchto stránkách a podle odpovědí, co jsem četl, působíte rozumně i jako sympaťák. Mám na vás dotaz, který se sice netýká medicíny, ale jako politik se dozajista věnujete i dalším tématům. Zajímá mě, co si jako člen STAN myslíte o boji proti dezinformacím, c...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Intenzivnější dialog na VŠKK o proměně marketingového vzdělávání v době AI

8:08 Intenzivnější dialog na VŠKK o proměně marketingového vzdělávání v době AI

Svět marketingových komunikací prochází bouřlivým obdobím změn. AI mění pravidla hry.