Režisérem spotu je Ondřej Trojan. Diváci v reklamě mohou slyšet celou řadu pojmů z železničářského slangu, ať už je to koloťuk (vozmistr), echt kočár (vagón) nebo šnelcug (rychlík). „Ivan Trojan v roli koloťuka s humorem sobě vlastním postupně představuje televiznímu štábu všechny výhody nové soupravy, ať už je to moderní interiér, polohovatelné sedačky, bezdrátové nabíjení nebo speciálně upravená okna pro snazší průchod mobilního signálu,“ popisuje nový reklamní spot Jiří Ješeta, člen představenstva a náměstek generálního ředitele pro osobní dopravu a doplňuje: „Věříme, že nejmodernější vlaky v naší flotile vzbudí zájem u široké veřejnosti a motivují k využívání služeb ČD další cestující. Do modernizace vozidlového parku investujeme desítky miliard korun a jen letos jsme už do provozu uvedli přes stovku nových vozů v dálkové i regionální dopravě.“
O kreativní koncept kampaně se postarala agentura Havas. „Natáčení všech reklamních spotů v roce 2022 probíhalo udržitelně podle pravidel tzv. greenfilmingu. Snaha o co nejmenší dopad na životní prostředí zahrnovala úspory ve spotřebě elektřiny, vody, paliva i materiálu potřebného při natáčení – jídla, kostýmů, kovu a papíru. Důraz byl kladen i na třídění odpadů nebo používání porcelánového nádobí místo jednorázového. Ve spolupráci s offsetujemeCO2.cz se pak vyprodukovaných 3 531 kg CO2 kompenzovalo v projektu ‚Svobodu sadu‘ v Českém ráji,“ dodává ředitel odboru komunikace Radek Joklík.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva