„Více zákazníků jsme zaznamenali jak u trojice nočních autovlaků, které jezdí prakticky každý den, tak u denního autovlaku, který jedenkrát týdně spojuje Prahu a Košice,“ uvedl podrobnosti Michal Štěpán, člen představenstva Českých drah odpovědný za osobní dopravu. „Největší nárůst jsme zaznamenali u nejmladší linky mezi Prahou a Humenným, tedy na samý východ Slovenska. Počet přepravených osobních automobilů a motocyklů na této lince překročil za loňský rok 1 900 vozidel, což představuje více než dvoj násobek přeprav oproti roku 2015,“ doplnil Michal Štěpán z Českých drah.
„Produkt, který je určen široké verejnosti, podle našich průzkumů využívají zejména cestující za prací v zahraničí a ti, kteří využívají autovlak na soukromé cesty, např. z Prahy nebo z Košic pokračují dále do zahraničí za rodinami. Další velkou skupinou jsou zákazníci, kteří cestují z Čech do Vysokých Tater na dovolené. Autovlak už vícekrát využili i různé ucelené skupiny, například fanouškové veteránů či velké skupiny motorkářů," konstatuje Karol Martinček, člen představenstva a ředitel úseku obchodu ZSSK.
České dráhy ve spolupráci se ZSSK téměř denně provozují noční autovlaky z Prahy do Popradu-Tater, Košic a Humenného v komfortních nočních vlacích EuroNight 442/443 Bohemia a EuroNight 444/445 Slovakia a jednou týdně v posilovém denním spoji EuroCity 242/243 Roháče Praha – Košice.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: komerční tisková zpráva