Chatbot – tedy aktivní software, který pomocí rozhodovacího stromu, předdefinovaných otázek a odpovědí automaticky navazuje a udržuje komunikaci, umístila AMSP ČR na svůj web už loni v září. Jeho prvotním úkolem bylo urychlit proces transformace informací směrem k členům – stávajícím i potenciálním, partnerům i celé veřejnosti. Chatbot už bezmála rok poskytuje informace, které jsou jasné, neměnné a nevyžadují žádnou odbornou radu od „živých“ pracovníků.
„Nyní jsme se rozhodli jeho ‚schopnosti‘ rozšířit a umožnit tak podnikatelům získat přehled o tvrdých, tedy investičních, i měkkých – vzdělávacích – dotačních příležitostech,“ uvádí Eva Svobodová, členka představenstva a generální ředitelka AMSP ČR.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva