Na letošním ročníku CMT Stuttgart se prezentovalo 2 207 vystavovatelů z celého světa a během devíti dnů veletrh navštívilo rekordních 260 000 lidí. S více než čtvrtmilionovou návštěvností se tak CMT stává nejnavštěvovanějším veletrhem cestovního ruchu na evropském kontinentu. Na českém stánku mohli návštěvníci načerpat nejen inspiraci pro letošní dovolenou v ČR, ale měli také možnost informovat se o putování po dálkové pěší turistické trase Zlatá stezka, která vede Jihočeským a Plzeňským krajem zrcadlově se Zlatou stezkou v Bavorsku. Zájem návštěvníků kvitovali i spoluvystavovatelé z Ústeckého kraje, lázní Třeboň a Léčebných lázní Mariánské Lázně.
Po rekordním veletrhu ve Stuttgartu se o měsíc později CzechTourism Německo spolu s dalšími 8 vystavovateli představil na veletrhu cestovního ruchu v Norimberku (Freizeit Nürnberg 27.2.-3. 3. 2019). Jeho branami prošlo téměř 105 tisíc potenciálních turistů z Bavorska, v rámci české expozice mohli získat informace u 8 spoluvystavovatelů (Královéhradecký, Olomoucký a Ústecký kraj, kraj Vysočina, Léčebné lázně Mariánské Lázně, a.s., Spa Hotel Olympia, Aquapalace Hotel Prague a projekt Zlatá stezka ve spolupráci s Jihočeským a Plzeňským krajem).
„Přestože podíl internetu na organizaci dovolené v Německu postupně narůstá, veletrhy zůstávají důležitým nástrojem pro oslovení koncových klientů. Potvrzují to jak návštěvnické statistiky obou akcí, tak i kontinuální zájem českých spoluvystavovatelů,“ říká Barbora Fajkusová z německého zastoupení CzechTourism.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva