CzechTourism: On-line tvůrci z celého světa zaměří v těchto dnech pozornost na Brno a jižní Moravu

16.09.2022 20:29 | Tisková zpráva

Brno jako první středoevropské město hostí TRAVERSE 2022. Na 9. ročník této prestižní konference dorazilo téměř 300 influencerů, blogerů a tvůrců digitálního obsahu. Kromě dvoudenního vzdělávacího programu zaměřeného na online marketing a tvorbu obsahu, na ně čeká ochutnávka toho nejlepšího, co Brno a jižní Morava v oblasti cestovního ruchu nabízí.

CzechTourism: On-line tvůrci z celého světa zaměří v těchto dnech pozornost na Brno a jižní Moravu
Foto: CzechTourism
Popisek: Logo Czech Tourism

Konference TRAVERSE (více ZDE) je vzdělávací platforma pro tvůrce digitálního obsahu, která se každý rok koná v jiné cestovatelsky zajímavé lokalitě. Vítězná kandidatura České republiky a Brna jako hostitelského města letošního ročníku byla oznámena na veletrhu World Travel Market v Londýně v listopadu loňského roku. Mezi účastníky se letos objeví například britský novinář a moderátor, který spolupracuje s BBC, Gavin Ramjuan, známý youtuber Jan Klaeui nebo spisovatel zaměřující se na muslimskou kulturu Tharik Hussain.

„Jsme velmi rádi, že letošní konference probíhá právě v Brně. Pořádat Traverse v České republice jsme si moc přáli od chvíle, kdy jsme se poprvé setkali s týmem, který nám destinaci blíže představil. To bylo v roce 2017, tedy před pěti lety. Od prvního okamžiku, kdy jsme loni v létě poprvé navštívili Brno a jižní Moravu, jsme věděli, že to bude ideální místo pro naši největší akci. Lidé jsou tu přátelští, je tu úžasná architektura, kultura i historie a samozřejmě úžasné jídlo a pití. Víme, že jsme na jižní Moravě nebyli naposledy,“ uvedl výkonný ředitel Traverse Michael Ball.

Před samotnou konferencí je pro její účastníky připravena řada zážitků a aktivit v podobě návštěvy brněnských slavných vil, podzemí, prohlídek Brna s průvodcem, nočního focení na Kraví hoře, vaření s vítězem soutěže Europe Class Chef nebo výlet na hrad Veveří. Oficiální zahájení se speciálním programem pak proběhne v pátek večer na hradě Špilberk.

„Aktuální trendy v cestování směřují jinam než do přeplněných velkoměst. Cestovatelé hledají autentickou atmosféru, unikátní architekturu, pestrou kulturní nabídku a skvělou lokální gastronomii. To všechno v sobě Brno spojuje a je skvělé, že se to díky této akci a našim hostům dozvědí jejich sledující a čtenáři z celého světa. Konference Traverse představuje další z významných akcí cestovního ruchu, které se podařilo uspořádat v našem městě. Cílem je každý rok sem jeden takto výrazný event přivést, což se nám nyní daří: loni se tu uskutečnilo zasedání Asociace francouzských novinářů z oblasti turismu, letos tato největší konference evropských blogerů a influencerů Traverse a v příštím roce pořádá agentura CzechTourism v Brně Travel Trade Day, na čemž se opět spolu s Centrálou cestovního ruchu – Jižní Morava podílíme. Tyto prestižní události pomáhají zvyšovat povědomí o Brně ve světě a šířit jeho dobré jméno mezi zahraniční návštěvníky, které bychom v době postcovidové rádi do našeho města opět přilákali,“ uvedla primátorka města Brna Markéta Vaňková.

V režii Centrály cestovního ruchu – Jižní Morava budou probíhat další aktivity v rámci celého regionu. Připraveny jsou výlety do historického Znojma, do Moravského krasu, cesta za vínem do Valtic nebo za památkami UNESCO do Lednice. „Chtěla bych poděkovat všem podnikům, hotelům, vinařstvím a dalším aktérům cestovního ruchu v Brně a na jižní Moravě, kteří nám pomohli vytvořit velmi atraktivní doprovodný programu pro účastníky konference. Organizace této významné akce je pro nás cennou zkušeností. Zúročíme ji příští rok v květnu při zmiňovaném Travel Trade Day, workshopu světových nákupčích, touroperátorů a cestovních agentur, který budeme společně pořádat,“ řekla ředitelka Centrály cestovního ruchu – Jižní Morava Martina Grůzová.

„Jsem moc rád, že se nám Traverse podařilo do České republiky dostat, je to jeden z úspěchů CzechTourismu, na kterém pracujeme od roku 2018. Konference pro světové blogery a influencery je fantastickou příležitostí předvést naši krásnou zemi a díky digitálnímu obsahu nalákat do ČR víc zahraničních turistů. Na základě předchozích ročníků konference lze očekávat zásah 53 milionů uživatelů na instagramu, facebooku a twitteru a až 150 milionů impresí. Pokud se to podaří, bude se o nás ve světě ještě daleko víc vědět,“ říká ředitel České centrály cestovního ruchu – CzechTourism Jan Herget a dodává: „Myslíme přitom samozřejmě i na domácí turisty. Nově mají možnost vydat se na výlety tzv. po stopách účastníků Traverse. Přehled míst, která navštíví, jsme pro ně ode dneška připravili na zřejmě největším turistickém portálu v Evropě, našem Kudy z nudy (ZDE).“

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Mgr. Ondřej Kolář byl položen dotaz

Rozdělování financí v EU

I z evropských peněz se totiž platí organizace, která pomáhá teroristům ukrývat izraelská rukojmí.... To tvrdíte vy. Jestli to je nebo není pravda nevím, ale jsem přesvědčen, že EU dost často plýtvá našimi penězi a podporuje různé pochybné neziskovky, organizace apod. Zajímalo kdo a jak přesně rozh...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Povodí Moravy: Zabezpečovací práce na Šumpersku potrvají ještě dva měsíce

22:03 Povodí Moravy: Zabezpečovací práce na Šumpersku potrvají ještě dva měsíce

Povodí Moravy má za sebou pět měsíců nepřetržitých prací na zajištění poškozených úseků vodních toků…