Cílem masivní online kampaně bylo v rámci restartu připomenout nabídku českých lázní zejména cestovatelům ze skupiny 35+ ze střední a vyšší střední třídy.
„Český lázeňský turistický ruch je jedním z nejpostiženější odvětví, navíc na ruském trhu nyní bojuje nerovný boj s již otevřeným Maďarskem. Rozhodli jsme se proto operativně připravit „odvetnou“ akci, která by ruským cestovatelům české lázně připomněla,“ vysvětluje záměr spustit kampaň ředitelka zahraničního zastoupení CzechTourism v Moskvě, paní Alena Kudílková.
Stěžejní díl online kampaně probíhal od 20. 7.-23. 8. 2021 na portálu (ZDE), kde se představily i české lázně, jako Karlovy Vary, Mariánské lázně, Františkovy lázně, Lázně Jáchymov, Teplice a Luhačovice. Snahou bylo nabídnou širokou škálu možností léčby, s důrazem na unikátní post-covidové léčebné programy, které jako jedny z mála české lázně nabízejí. Účastníci projektu si mohli formou lehkého kvízu otestovat svoje zdraví a dostat doporučení na lázně respektive oblast léčby.
„Kampaň jsme spouštěli s obavami, doufala jsem, že v této době budou omezení v cestování minimální. I díky spolupráci s předními ruskými portály o cestování, luxury a zdravém životnímu stylu a publikacím na sociálních médiích (Vkontaktě, Instagram) jsme dosáhli překrásného mediálního zásahu 4 563 000 a projektu se účastnilo přes 400 unikátních návštěvníků,“ říká Alena Kudílková, ředitelka zahraničního zastoupení CzechTourism v Moskvě.
Z celkového počtu turistů, kteří v roce 2019 přicestovali do ČR bylo 564 083 návštěvníků z Ruska, což představuje 7. místo. Průměrná délka pobytu byla 5,16 dne, což je druhý nejdelších pobyt po návštěvnících ze Saudské Arábie. 26,30 % ze všech rusky hovořících turistů v roce 2019 do Česka zamířilo za poznávacími pobyty a návštěvou památek.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva