CzechTourism: Online projekt připomněl ruským cestovatelům české lázně

05.09.2021 9:50 | Tisková zpráva

V průběhu července a srpna proběhla na ruském trhu velká online kampaň, zaměřená na B2C klienty, která připomněla ruským cestovatelům české lázně.

CzechTourism: Online projekt připomněl ruským cestovatelům české lázně
Foto: CzechTourism
Popisek: Logo Czech Tourism

Cílem masivní online kampaně bylo v rámci restartu připomenout nabídku českých lázní zejména cestovatelům ze skupiny 35+ ze střední a vyšší střední třídy.

„Český lázeňský turistický ruch je jedním z nejpostiženější odvětví, navíc na ruském trhu nyní bojuje nerovný boj s již otevřeným Maďarskem. Rozhodli jsme se proto operativně připravit „odvetnou“ akci, která by ruským cestovatelům české lázně připomněla,“ vysvětluje záměr spustit kampaň ředitelka zahraničního zastoupení CzechTourism v Moskvě, paní Alena Kudílková.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Mgr. Ondřej Lochman, PhD. byl položen dotaz

Zvyšování daní

Na Primě jste tvrdil, že bude nutné kvůli navýšení peněz na obranu zvyšovat daně. To jako vážně? Myslíte, že je tu pro jejich zvyšování prostor? Nemyslíte naopak, že už takhle jsme na tom mizerně - že je dost velký nepoměř mezi výši platů a tím, co si za něj můžete koupit, že většina z nás je ráda, ...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

MŽP: Dotační výzva na čištění odpadních vod v krasových oblastech

16:14 MŽP: Dotační výzva na čištění odpadních vod v krasových oblastech

Nová dotační výzva Státního fondu životního prostředí na čištění odpadních vod v krasových oblastech…