V letošním roce společnost představí více než dvacet exponátů, jedenáct z nich ve světové premiéře. Mezi zásadní novinky bude patřit elektromechanická brzdová jednotka DAKO pro netrakční podvozek, digitální automatické spřáhlo DAKO (zkráceně DAC) pro nákladní vagóny a DAKO digitální řešení pro vzdálené sledování nákladních vozů.
Elektromechanická brzdová jednotka DAKO je určena pro brzdění tramvajových vozidel. Toto řešení boří veškerá doposud zažitá technická řešení konkurence. Představeno bude také nově vyvinuté digitální automatické spřáhlo DAKO, které je výraznou inovací procesu spojování a rozpojování nákladních vlaků, které umožní automatizovat celý proces bez zásahu člověka.
Kromě těchto dvou světových premiér představí DAKO-CZ své produkty z platforem tramvají, příměstských jednotek, metra, nákladních vagónů, lokomotiv a vysokorychlostních vlaků. Řešení DAKO bude součástí i mnoha exponátů zákazníků společnosti, například chorvatského výrobce nákladních vagónů Đuro Đaković, českých společností Nymwag CS a CZ LOKO, italské společnosti SVI, švýcarského Harsco Rail či slovenské společnosti Tatravagónka.
„Veletrh InnoTrans je klíčovou událostí, na které můžeme představit naše inovativní řešení. Sázíme na to, že tato akce je skvělou příležitostí, na níž můžeme před zraky našich zákazníků, odborné i laické veřejnosti představit naše produkty z jednotlivých platforem,“ říká Stanislav Pometlo, místopředseda představenstva a generální ředitel DAKO-CZ, a doplňuje: „Srdcovou záležitostí je ovšem elektromechanická brzdová jednotka DAKO pro netrakční podvozek, která využívá řízení DAKO Brake By Wire a je součástí koncepce WE BRAKE GREEN, tedy bezolejového řešení, které je šetrné k životnímu prostředí.“

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva