DPP: Cestující mohou hlasováním v anketách změnit kvalitu služeb

21.05.2012 10:37 | Zprávy

Zjistit stav spokojenosti cestujících s kvalitou nabízených služeb a získat podklady pro jejich možné zlepšení. To je hlavním cílem anket, které mohou cestující pražské MHD vyplnit na webových stránkách Dopravního podniku.

DPP: Cestující mohou hlasováním v anketách změnit kvalitu služeb
Foto: Hans Štembera
Popisek: Vlak ve stanici metra

První série anket probíhá od dubna do června. Zaměří se na čistotu v MHD, komfort, péči o zákazníka a boj s vandalismem. Dopravní podnik si od anket, do nichž se již zapojily tři tisíce hlasujících, slibuje kromě zlepšení komunikace s cestujícími také zpětnou vazbu, na základě které bude zlepšovat své služby.

„Kvalita našich služeb a spokojenost cestujících je pro nás důležitá, a proto názory cestujících dlouhodobě nejen sledujeme, ale současně na ně reagujeme konkrétními opatřeními. Například u ankety týkající se výtahů a plošin se na základě přání cestujících podařilo převést na web DPP informování o provozuschopnosti výtahů a plošin v reálném čase, včetně možnosti nechat si zasílat informační SMS. V současné době probíhá tzv. „antigrafitti“ kampaň a odstraňování černých výlepů ve vozech metra, o což cestující velmi často v anketách žádali,“ uvádí pověřený dopravní ředitel Ladislav Urbánek.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva



Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

FNUSA: Léčebné konopí z naší pěstírny míří do dalších lékáren

20:16 FNUSA: Léčebné konopí z naší pěstírny míří do dalších lékáren

Fakultní nemocnice u sv. Anny v Brně je v oblasti léčebného konopí celosvětově unikátním pracovištěm…