První série anket probíhá od dubna do června. Zaměří se na čistotu v MHD, komfort, péči o zákazníka a boj s vandalismem. Dopravní podnik si od anket, do nichž se již zapojily tři tisíce hlasujících, slibuje kromě zlepšení komunikace s cestujícími také zpětnou vazbu, na základě které bude zlepšovat své služby.
„Kvalita našich služeb a spokojenost cestujících je pro nás důležitá, a proto názory cestujících dlouhodobě nejen sledujeme, ale současně na ně reagujeme konkrétními opatřeními. Například u ankety týkající se výtahů a plošin se na základě přání cestujících podařilo převést na web DPP informování o provozuschopnosti výtahů a plošin v reálném čase, včetně možnosti nechat si zasílat informační SMS. V současné době probíhá tzv. „antigrafitti“ kampaň a odstraňování černých výlepů ve vozech metra, o což cestující velmi často v anketách žádali,“ uvádí pověřený dopravní ředitel Ladislav Urbánek.
Dvě ankety, týkající se čistoty ve vozech MHD a boje s vandalismem, již proběhly v dubnu a na začátku května. Zbývající dvě ankety se uskuteční od 14. do 28. května (zákaznické služby) a od 31. května do 14. června (pohodlí ve vozech MHD).
Po skončení první série, obsahující čtyři ankety, proběhne vyhodnocení, se kterým bude veřejnost seznámena na webových stránkách a v tisku. Ankety týkající se kvality služeb budou pravidelně probíhat každé čtvrtletí.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva