První série anket probíhá od dubna do června. Zaměří se na čistotu v MHD, komfort, péči o zákazníka a boj s vandalismem. Dopravní podnik si od anket, do nichž se již zapojily tři tisíce hlasujících, slibuje kromě zlepšení komunikace s cestujícími také zpětnou vazbu, na základě které bude zlepšovat své služby.
„Kvalita našich služeb a spokojenost cestujících je pro nás důležitá, a proto názory cestujících dlouhodobě nejen sledujeme, ale současně na ně reagujeme konkrétními opatřeními. Například u ankety týkající se výtahů a plošin se na základě přání cestujících podařilo převést na web DPP informování o provozuschopnosti výtahů a plošin v reálném čase, včetně možnosti nechat si zasílat informační SMS. V současné době probíhá tzv. „antigrafitti“ kampaň a odstraňování černých výlepů ve vozech metra, o což cestující velmi často v anketách žádali,“ uvádí pověřený dopravní ředitel Ladislav Urbánek.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva